Un metudu di funziunamentu di più prese à vite à u listessu tempu

Quandu sceglite un viti jack, pudete avè un mal di testa per cumprà chì marca di bè, per a necessità di suppurtà a carica pesante di u jack, sceglite un jack di qualità forte, à bon pattu hè ciò chì i clienti anu bisognu, manicu meccanicu jack hè assolutamente fiduciale.

U jack ASAKA, sia da a selezzione di materiale è di a fabbricazione, sia da u cuncepimentu di l'aspettu, sò in u spiritu di l'attitudine di eccellenza, a ricerca di a perfezione, u ghisa per fà u materiale durevule, una bona resistenza à a compressione, paragunatu cù u jack ordinariu nantu à u mercatu hà vantaghji evidenti, u so cuncepimentu di aspettu ragionevuli, sembra generosu di fascia alta.

In termini di serviziu, a cumpagnia hè ancu in ligna cù l'attitudine di tutti i clienti da cunsiderà, cù prezzi ragiunevuli, un serviziu pensativu, per assicurà chì ogni cliente possa uttene u serviziu u più comodu, cumprà i prudutti i più soddisfacenti.

method

Asaka Presa di cremagliera meccanica da 10 ton sò chjuchi, ma anu un putere straordinariu. Un singulu jack pò alzà uni pochi di tunnellate à centu tunnellate. Per certi casi speciali, à volte ci vole à aduprà dui o più jack à u listessu tempu, allora cumu operà in questu momentu?

1. U numaru di operatori è jack hè u listessu

Quandu parechje unità sò necessarie per travaglià inseme, hè impurtante assicurà chì u numeru di operatori sia uguale à u numeru di attrezzature per assicurà una operazione unu-à-unu.

2. Cumandamentu unificatu da u persunale cumandante

Quandu parechji cricchi di acciaio meccanicu sò aduprati à tempu, deve esse un cumandamentu unificatu di u cumandante per assicurà a cunsistenza di l'operazione. Questu scopu hè di elevà simultaneamente ogni puntu chiave, in modo da evità ferite causate da una forza irregulare.

method-2

3. I specificazioni di u ghjattu devenu esse cunstanti

In u casu di esigenze speciali di operazione, e specifiche di u mudellu di i prese multipli viti devenu esse esattamente listesse, in modo da assicurà chì ogni presa di vite pò operà in modu sicuru in a gamma di carica nominale, è assicurà a sicurezza è a stabilità di l'operazione.


Tempu di posta: Jun-29-2021