Classificazione è vantaghji è disadvantages di paranchi elettrici

U disignu di u palazzu elettricu risponde à i bisogni di i travagliadori è hà e so caratteristiche distintive, ma ogni pruduttu hà i so vantaghji è svantaghji.Solu per capiscenu currettamente i so vantaghji è i disadvantages pudemu capisce megliu l'applicazione, per ghjunghje à u scopu di cumpiendu megliu u scopu di u travagliu..
U parancu elettricu hè una macchina di elevazione chì integra in modu compactu a bobina di u mecanismu di riduzzione di u mutore, chì pò esse usata sola o cum'è un trolley monorail elettricu.Forme cumuni di paranchi elettrici sò divisi in paranchi elettrici di corda di 0,5 tonnellate è paranchi elettrici à catena.In casi spiciali, paranchi elettrici a catena di piastra sò ancu usati in paranchi elettrici a corda.Sicondu l'arrangementu di parechji cumpunenti principali cum'è mutore, riduttore di frenu, bobina, etc., pò esse divisu in tipu TV CD (MD) o DCHF Electric parancu a catena.
Parancu elettricu da 0,5 tonnellate
I seguenti si focalizeghjanu nantu à i vantaghji è i svantaghji di i paranchi elettrici cumuni:
U parancu elettricu à corda di 1,0,5 tunnellate cù l'assi di u mutore parallelu à l'asse di bobina hà u vantaghju di esse chjucu in altezza è lunghezza.I so difetti sò larga scala larga, raggruppamentu, fabricazione cumplicata è assemblea, è grande raghju di rotazione di trajectoria.
Parancu elettricu da 0,5 tonnellate 2
2.The pala elettricu cù u mutore installatu in u tamburinu hà i vantaghji di a scala di lunghezza chjuca è a struttura compacta.I difetti principali sò e cundizioni di rinfrescamentu di u mutore poveru, u raggruppamentu poveru, l'inconvenienti in a visualizazione, l'equipaggiu, è a prutezzione di u mutore, è l'equipaggiu di alimentazione cluttered.
3. U palazzu elettricu cù u mutore muntatu nantu à l'esternu di a bobina hà i vantaghji di un bonu raggruppamentu, un altu gradu di generalizazione, un cambiamentu simplice di l'altezza di elevazione è un mantenimentu di l'equipaggiu cunvene.U svantaghju hè: a scala di lunghezza hè grande.
4. U parancu elettricu di corda di filu pò ancu aumentà o diminuite u numeru di metri secondu a lunghezza di a catena, chì hè apprussimatamente divisa in dui tipi, unu hè una sola vitezza.Unu hè dui vitezza.Unu di i vantaghji principali di u palancu elettricu MD1 à dui vitezza hè chì quandu l'ughjettu pisanti hè vicinu à esse elevatu à l'altitudine specificata, u buttone pò esse rimpiazzatu per calà a velocità di elevazione di l'ughjettu pisanti, chì hè più sicuru d'utilizà.


Tempu di post: Jul-12-2022