Metodi d'ispezione cumuni per i paranchi à leva

Ci sò trè metudi di ispezzione cumunimenti usati perpalanca di leva: ispezione visuale, ispezione di prova è ispezione di prestazioni di frenu.Quì sottu spiegheremu questi metudi di ispezione in dettagliu unu per unu:

Cumunu

1. Inspezione visuale

1. Tutte e parte di uparanco a leva a cricchettodeve esse bè fabbricatu, è ùn deve esse micca difetti cum'è cicatrici è burrs chì affettanu l'aspettu di u Zhilian.

2. A cundizione di a catena d'elevazione deve esse scrapped in i seguenti cundizioni:

A. Corrusione: A superficia di a catena hè corroduta in una forma di fossa o u chip hè sbuchjatu.

B. L'usura eccessiva di a catena supera u 10% di u diametru nominale.

C. Deformazione, crepe è danni esterni;.

D. U pitch diventa più di 3%.

3. A cundizione di u ganciu, i seguenti cundizioni deve esse scrapped:

A. U pin di salvezza di u ganciu hè deformatu o persu.

B. A rotazione di u ganciu hè arrugginitu è ​​ùn pò micca rotà liberamente (rotazione 360 ​​°)

C. U ganciu hè severamente purtatu (più di 10%) è u ganciu hè deformatu (più di 15% in grandezza), torsione (più di 10 °), cracks, anguli aguti, currusioni è warpage.

D. Uparanco manuale a levaduverebbe esse equipatu di un dispositivu di bloccamentu di a catena adattatu per aiutà à l'ingaghjamentu currettu di a catena è di u pignone, è quandu u palancu di leva hè piazzatu è oscillatu à vuluntà, assicuratevi chì a catena ùn pò micca cascà da a scanalatura di l'anellu di u pignone.

Cumunu-2

2. Metudu di prova

1. Test azzione senza carica: In u statu senza carica diparancu à leva portatile, tira u manicu è cambia l'artiglia d'inversione per fà chì u ganciu alzà è falà una volta.Ogni mecanismu deve esse operatu flexiblely, è ùn deve esse micca jamming o tightness.Disengage u dispusitivu di embrague è tira a catena cù a manu, chì deve esse ligera è flexible.

2. Test di carica dinamica: Sicondu a carica di prova di 1,25 volte, è secondu l'altitudine di elevazione di prova specificata, hè alzata è calata una volta.À u listessu tempu, i seguenti esigenze deve esse cumpletu.À

A. Catena d'elevazione è sprocket d'elevazione, nave da crociera, zipper manu è maglia sprocket manu bè;

B. A trasmissioni di gear deve esse stabile è libera di fenomeni anormali.

C. A torsione di a catena d'elevazione durante u prucessu di elevazione è calata;

D. U manicu si move bè, è a forza di palanca ùn hà micca grandi cambiamenti;

E. L'azzione di frenu hè affidabile.

 

3. Test di prestazione di frenu

Caricà a carica in cunfurmità cù a prova prescritta, è pruvate in sequenza in trè volte.A prima carica di prova hè 0,25 volte, a seconda volta hè 1 volta, è a terza volta hè 1,25 volte.Duranti a prova, a carica deve esse aumentata da 300mm, è tandu a carica deve esse ridutta da un metudu manuale à l'altitudine di u sprocket lifting, è dopu stà fermu 1h, l'uggetti pisanti ùn deve micca cascatu naturali.


Tempu di Postu: Aug-24-2021