Cumu affruntà l'emergenze di pala elettricu

Per affruntà l'accidenti improvvisi di l'equipaggiu speciale, i seguenti piani d'emergenza sò formulati:

1.Quandu aduprà umini pala elettricu 200 kgè ci hè un fallimentu di putenza improvvisu, a ghjente deve esse urganizata per prutege a scena, erige segni di pruibizione intornu à u situ di travagliu, è mandà u persunale pertinenti in situ.

nutizie828 (1)

2.Quandu usuparancu a catena elettrica da 2 tonnellate 220v, Se a corda si rompe, u persunale deve esse urganizatu per prutege u situ, mandà u persunale pertinenti per rivisione, scopre u prublema, è rapportu à u capu di u dipartimentu superiore in u tempu.

nutizie828 (2)

3. Quandu usuu mini pala elettricu cù l'acciaio extra-longu,u pezzu di travagliu casca è ci sò vittime, u persunale deve esse urganizatu per prutege a scena, mandà u persunale in manu à l'uspidale per u salvata in tempu, urganizà riunioni in situ cù u persunale pertinente, investigà u situ di l'accidentu è raccoglie evidenza, analizà u causa di l'accidentu, è scuprite a Responsabilità per l'accidentu, è dichjarà veramente l'accidentu à u supervisore.

4. In l'eventu di un fallimentu bruscu di l'energia o di un fallimentu di l'equipaggiu subitu, quandu u palazzu elettricu solleva oggetti pesanti, u cunduttore è u persunale di cumanda ùn sò micca permessi di lascià a scena.Qualchissia deve esse avvistatu per passà per l'area periculosa, è l'elevatore serà elevatu dopu chì a putenza hè restaurata o l'equipaggiu hè processatu.Pudete lascià dopu à pusà l'uggetti pisanti.

5. Quandu u frenu di u mekanismu di lifting di colpu fiasca à u travagliu, esse calmu è calmu, fate movimenti di lifting lentu è ripetutu, è à u stessu tempu cumincianu a pala è sceglie un locu sicuru per mette l'uggetti pisanti.

Eccu alcuni risposti à l'emergenza di paranchi elettrici.Di sicuru, questu ùn hè micca cumpletu.Ci hè parechje cose chì deve esse attentu è verificate in anticipu per evità u periculu.


Tempu di post: 28-aug-2021