Sughjetti chì necessitanu attenzione in u funziunamentu di a fune di filu di parancu elettricu

E cose chì necessitanu attenzione in u funziunamentu dicd1 file corda ilritu hoistsò i seguenti:
1.I cordi di filu nantu à a bobina deve esse disposti bè.S'elli sò sovrapposti o slanted, si deve esse firmatu è rearranged.Hè strettamente pruibitu di tirà è passi nantu à a corda di filu cù mani o pedi durante a rotazione.A corda di filu ùn hè micca permessa di scappà, è almenu trè giri sò riservati nantu à a bobina.

Corda di filu di pala elettricu

 

2.A corda di filu ùn hè micca permessa di esse torciata o torciata.Se u filu hè rottu più di 10% in un pitch, deve esse rimpiazzatu.

3. Durante l'operazione diU goziu di filu elettronicu.Nimu hè permessu di attraversà a corda di u filu.Dopu à l'ughjettu (ughjettu) hè elevatu, l'operatore ùn abbandunarà micca u gestore, è l'ughjettu o a gabbia deve esse purtata in terra durante u restu.

Electric Hoist Wire Rope 1

4. Duranti u funziunamentu, a pusizioni di u puntu di u circhiu di u circuitu, a pusizione di u puntu di u circhulu di a bobina, è u pianu mediu sò siparati da una persona dedicata à ogni sicondu pianu, un totale di 3 persone custituiscenu un sistema upirativu di cumandamentu, ogni persona hè assuciata cù un downgrade è 1 linterna, è u persunale di u sistema di cumandamentu mantene u listessu cum'è l'ughjettu isciutu Cù una bona visibilità, ci hè una persona rispunsevuli di u funziunamentu di a scatula di cuntrollu elettricu di u winch, è u cunduttore è u cumandante cooperanu strettamente è ubbidiscenu à l'unificatu. cumandamentu di u signale.

5. Quandu a corda di filu di tamburinu hè intricatu, duie persone devenu cooperà cun ella, unu di elli hè operatu, è l'altru hè guidatu da a manu fora di 5M.Hè strettamente pruibitu d'utilizà una persona per guidà l'avvolgimentu cù e mani è i pedi per prevene accidenti causati da a torsione di mani o pedi.

6. In casu di fallimentu di energia durante u funziunamentu di5 Ton CD1 Tipu artuu Electric, tagliatu subitu u putere.

Ci sò precauzioni per riduce l'accidenti inutili durante l'operazione.


Tempu di Postu: Aug-06-2021