Palanca antisplosione per risolve u prublema di scena speciale

U 15 di marzu di u 2021, a squatra di u focu di u Zhejiang Hangzhou hà ricevutu l'alarma publica, un camiò carcu di fuochi d'artificiu hà giratu, u cunduttore hè statu intrappulatu in a sdifurmazione di u cockpit, incapace di alluntanassi.

I pompieri si sò avvicinati à a scena, dopu avè investigatu a scena, anu trovu chì i fochi d'artificiu spargugliati intornu à u camionu, un pocu trascurante esploderanu, a porta hè seriamente deformata, difficiule da tirà cù a manodopera, a scena hè assai urgente. I salvatori anu decisu di aduprà subitu l'esplosione. -chjave di manu à prova per tirà aperta a porta, u cunduttore hà rescuvatu. I salvatori saliranu prima una palanca di sollevamentu nantu à un puntu solidu, un ganciu di ganciu orizzontale sottu à a maniglia di a porta, tiranu una chiave, aduprendu una leva di trazione laterale, a porta pò esse facilmente estratta, perchè e merchenzie infiammevuli è splusivi circundanti assai, faciule da splusà, palanca ordinaria di leva quandu si usanu parti metalliche si scontranu l'una cù l'altra chì scintilla, assai periculosa, ma u palancu di leva in bronzu di berilliu adopra u materiale speciale hè fattu, ùn produce micca scintille quandu si usa, pò esse faciule per operà.

Dopu duie ore di salvataggio d'urgenza, u cunduttore hè statu salvatu da i sforzi instancabili di i spenghjifochi è l'aiutu perfettu di a chiave antisplosione, è hè statu mandatu à l'uspidale per trattamentu medicu.

Titulu : paranco antisplosione & paranco antisplosione europeu & paranco elettricu fissu antisplosione

Description

U paranco a prova di esplosione hè un tipu di faciule da usà, faciule da trasportà a machina di sollevamentu manuale, a manu à prova di esplosione assemblea a canna cù un carrettu manuale di monorotaia à prova di splusione chì sustene l'usu di veiculi di trasportu manuale di sollevamentu, i blocchi di catena a prova di splusione ponu esse largamente adupratu in pitroliu, petroquimica, stazione di gas, depositu di petroliu è estrazione di gas, industria chimica, industria militare, energia elettrica, mineria, elettronica, ferrovie, è altri putenziali HuoHuan è ambienti periculosi di splusione, a frizione trà l'impattu di u produttu in opera ùn produce micca scintille macchina, impedisce in modu efficace l'accidentu di u focu, per assicurà chì a pruprietà di u statu è a sicurezza personale. Hè ancu un strumentu speciale essenziale per a fabbricazione è a manutenzione di macchinari.

Parolle chjave (virgule separate)

paranco à prova di splusione

paranco elettricu à prova di splusione

palancu europeu à prova di splusione

catena a prova di esplosione

arganu elettricu à prova di splusione fissu

catena elettrica à prova di splusione
Explosion-proof hoist to solve the problem of special scene

 


Tempu di posta: Mar-25-2021