Genius integra i cumpunenti idraulici Shimano Di2 è SRAM

Chì fate quandu l'industria di e biciclette ùn pò micca fabricà pezzi chì rispondenu à i vostri bisogni specifici? Sè vo site un ingegneru di cuncepimentu è espertu pneumaticu Paul Townsend, fabricarete i vostri prudutti è ruberete pezzi da marche cuncurrenti.
Paul hà cummentatu a funzione di a strada morta senza fine (cù freni idraulici di rota) cù a so unica foto di piratariu SRAM-Shimano, duvemu amparà di più.
Dighjà da u principiu di u 2016, u mercatu di u gruppu stradale pareva assai sfarente da avà. Shimano ùn hà ancu lanciatu u so discu Dura-Ace R9170 è u kit combo Di2 (joysticks R875 non serie è freni currispundenti sò l'uniche opzioni idrauliche / Di2), è Red eTap HRD di SRAM hè sempre à mesi.
Paulu vulia utilizà freni idraulici nantu à a so bicicletta da strada, ma ùn era micca cuntentu di e pinze di frenu Magura.
A leva di SRAM cù frenu di rota idraulicu hà assai sconti. Hè un fan di a scatula di cambiamenti Shimano Di2, allora hà decisu di cunghjucà i dui in un mashup DIY unicu.
Ciò implica a migrazione di a leva di frenu è di l'assemblea di u buttone di cambiamentu è di l'attrezzatura elettronica cunnessa da un set di joystick Di2 à u corpu di joystick stradale idraulicu SRAM.
U sistema idraulicu SRAM rimane immutatu, ma hè azionatu da lame di leva Shimano, è u cambiamentu di marcia hè basatu interamente nantu à Di2.
Aghju dumandatu à Paul alcune dumande per amparà di più nantu à a so straordinaria messa in opera: cumu travaglia, u so bagnu di ingegneria, è ciò chì vene. A risposta di Paul hè stata editata per lunghezza è chiarezza.
Prima di prucede, duvemu rimarcà chì mudificà u vostru sistema di frenu in qualunque modu pò causà gravi ferite, è ùn ti raccomandemu micca di fà questu. E mudifiche à i cumpunenti generalmente invalidanu ancu a garanzia di u fabbricante.
Dapoi l'anni ottanta, aghju fattu una bicicletta quandu studiava ingegneria meccanica à l'Università di Coventry Poly. À quellu tempu avia un Topanga Sidewinder è una bicicletta di muntagna Mick Ives.
Aghju travagliatu in a fabricazione di biciclette è in i paràmetri persunalizati, è sò statu un ingenieru di cuncepimentu è espertu pneumaticu per un bellu pezzu. Aghju ancu mudificatu e vitture è e biciclette per parechji anni.
Aviu avutu un Canyon Ultimate in u 2013 è mi sò sempre piaciutu a tecnulugia, allora prima l'aghju dutatu cù un gruppu di cavi esterni Shimano Ultegra 6770 Di2.
Dopu, aghju aghjurnatu i freni è pruvatu i freni idraulici Magura RT6. Francamente parlendu, era fastidiosu, è era fastidiu da installà è installà.
Aghju fattu un deragliu di embrague per a mo motocicletta off-road è aghju messu u frenu à discu clone Formula RR cun cambiante Di2. Funcionava bè, ma intornu à questu tempu, u prezzu di i freni è leve leve idrauliche SRAM HydroR di Planet-X era ridículamente bassu.
Dopu avè studiatu cumu si cumpunenu i cumpunenti SRAM è sapendu u spaziu necessariu per u modulu Di2, aghju compru un frenu di rimu HydroR per 100 £. Più tardi, aghju compru quattru seti in più per mè, un cumpagnu è una persona in i Stati Uniti.
In u passatu, aghju ancu fattu roti è freni Gravity Research Pipe Dream-style V per e mo motociclette fuoristrada, è dopu aghju fattu mashup per altre biciclette.
Dunque, a nostra idea hè: i freni à discu idraulici anu un toccu riccu è una leve leva. Maguras hè doloroso è imbarazzante, allora se vogliu equipà una bicicletta da strada cù freni idraulici, possu sceglie SRAM, ma mi piace Di2.
Quantu hè difficiule di cumminà i dui? Dopu a rimozione di u meccanismu di cambiamentu di velocità, ci hè un grande foru in u corpu di a canna SRAM, allora a risposta hè: hè assai semplice.
Aghju compru qualchì leva 6770 Di2 di seconda mano. Perchè l'Ultegra 6870 Di2 à 11 velocità hè un novu pruduttu, parechje persone anu vendutu per sbagliu a leva di marcia 6770 per aghjurnà [errore perchè u 6770 pò esse adupratu in realtà cù u deragliatore 6870]. Pensu chì aghju compru una coppia di leva per circa £ 50.
A mo messa in opera utilizza u foru pivotante esistente in a leva di frenu Di2, è spinge e prototipi rapidi in metallo è plastica (stampati in 3D) di a leva di frenu originale Di2 nantu à u cilindru maestru di frenu, cusì a forza strutturale ùn serà micca cusì alta. una dumanda.
Aghju tagliatu a parte in eccessu da a cima di u manicu 6770 Di2, l'aghju trattatu meccanicamente, è poi l'aghju incollatu à a parte di nylon prototipatu rapidu sinterizatu.
Aghju scrizzatu u foru per fà u foru lisciu è di a misura curretta. Cù un pocu di vernice, o vernice Shimano grigio-verde in questu casu, sò prontu à assemblà tuttu.
Questa disposizione ùn utilizza micca una molla di ritornu di a canna di riserva o un clip E per fissà l'arburu, dunque l'arburu hè foratu è sfruttatu per uttene una vite svasata chì a testa hè più grande di u pin pivot. Una volta chì u corpu di a leva si affonda ancu leggermente, a testa hè à pianu.
Una molla di ritornu cunica hè aghjunta à l'arburu di u cilindru maestru di frenu per furnisce una forza di ritornu per a leva.
Dopu questu, l'unica mudificazione ch'e aghju fattu hè di aghjunghje un picculu anellu O in sezione trasversale à l'anziana scanalatura di E-clamp di u pivot pin per impedisce chì e lame di a leva di u frenu scattinu leggermente.
U cavu Di2 si stende in u solcu in u latu fondu di a testa di plastica stampata in 3D di a leva di u frenu, dunque hè fissu è ùn si sticcherà micca o serà purtatu.
Dopu a rimozione di tutti i meccanismi di cambiamentu, l'unicu modu per mudificà e parti SRAM hè di archivà i solchi per pone u cavu Di2. U modulu Di2 hè fissu cù un pezzu di schiuma in u spaziu daretu.
Aghju ancu gestitu un sistema di cambiante sprint cracked, cunnessu u vechju switch Dura-Ace 7970 Di2 da u switch SW-R600 rampante di scalata à u modulu elettronicu, è tutti i switch sò stati cunnessi à u bastone di sinistra. U cordone hè statu allargatu per furnisce una suluzione plug-in pulita, è quandu aghju curatu l'installazione di a maniglia di leva integrata di u clone Canyon, a scatula Junction'A'Di2 in l'arburu era in questu.
I freni anu raccordi in titaniu è staffe leggere di pastiglie di frenu. Sò muntati nantu à un quadru di 52 cm. U pesu tutale di e rotule davanti hè di 375g, u pesu totale di e rotule di daretu hè di 390g, è u pesu tutale di e rotule di daretu hè di 390g.
Ié, vogliu dì chì hè statu un successu. Aghju vindutu un set à una persona in Hong Kong, chì mi hà ancu speditu SRAM Red è Dura-Ace per fà stu mashup.
Aghju vindutu un altru gruppu di apparecchiature à una persona in Australia da aduprà nantu à a so bicicletta TT, è aghju vendutu un terzu à una persona in i Stati Uniti, per pudè pagà tutte e mo spese.
Se pagu u prezzu sanu per tuttu què, serà un risicu più grande. D'altronde, possu sempre restituisce e parti SRAM per scansà spostamenti meccanichi senza prublemi.
Forse daraghju à a leva una primavera di ritornu più forte. Ho bisognu di una serratura di filu per fermà u cambiamentu in a gamma di viaghji durante a guida, perchè aghju svitatu cumpletamente u regolatore di frenu è aghju spugliatu u serratu di filu originale.
Iè, aghju sviluppatu qualchì nova leva d'arrampicata di scalata di roccia è sprint, è cercu un accordu diversu in u quale a leva di ingranaggi anteriore serà una leva ausiliaria, cum'è e palette di pollice nantu à a leva di ingranaggi Campagnolo.
L'idea uriginale era a diritta ascendente è a manca manca, è aghju sempre pruvatu à aduprà quale palanca di leva.
Puderaghju attaccà à e pale piatte di a leva di frenu SRAM o aduprà Campagnolo, è poi tene e lame di leva SRAM per a scatula di cambiamenti posteriore è nuove leve per a scatula di cambio di u cambio.
Questu significa chì ùn ci sarà micca disallineamentu ancu quandu si portanu guanti, chì pò esse un prublema in l'invernu in i paràmetri standard di Shimano.
Grazie mille Paul per avè rispostu à a mo dumanda è furnitu immagini. Per più cunsiglii nantu à ellu, seguitate lu in Flickr è Instagram, o leghjite i so posti sottu u nome d'utilizatore motorapido nantu à u foru Weight Weenies.
Matthew Allen (ex Allen) hè un meccanicu espertu è un espertu in tecnulugia di biciclette. Apprezza u cuncepimentu praticu è ingeniosu. Originariamente Louis, li piacianu e biciclette è ogni striscia. Durante l'anni, hà pruvatu parechji prudutti per BikeRadar, Cycling Plus, ecc. Per un bellu pezzu, u core di Matthew appartenia à Scott Addict, ma attualmente gode di u sublime Expert di Roubaix di Specialized è hà una stretta relazione cù Giant Trance e-MTB. Hè altu 174 cm è pesa 53 kg. Sembra ch'ellu duverebbe esse megliu chè di andà in bicicletta, è hè cuntentu.
Inserendu i vostri dati, accettate i termini è e condizioni di BikeRadar è a politica di riservatezza. Pudete annullà l'abbonamentu in ogni mumentu.


Tempu di posta: Apr-26-2021