A cumpagnia di cusgitura glubale si espande in Columbia, creendu finu à 50 impieghi

Columbia, Indiana (WANE) -un fornitore glubale di tessuti, attrezzi, ferramenta è materiale di cusgitura per i marinari, stende a so attività in u nordeste di l'Indiana.
Sailrite Enterprises Inc. hà annunziatu mercuri chì prevede di allargà a so sede centrale CR 100 Sud à 32.500 piedi quadrati. L'investimentu di 3,25 milioni di dollari amplierà l'offerta di rigging in acciaio inox, cinghie, tessuti è pelle, è dinò a fornitura di novu macchinari per l'imballu in schiuma è attrezzature di manipolazione di materiali.
Jim Staton, Sicritariu Interim di u Cummerciu di l'Indiana, hà dettu: "U clima favuritu di l'affari di l'Indiana è a forza lavoro qualificata cuntinueghjanu à fà di l'Indiana un locu ideale per e cumpagnie cum'è Sailrite per cresce è sviluppassi". «Simu cuntenti di Sailrite. Sceglie di guidà a so crescita in Indiana è ringrazià a cumpagnia per u so impegnu à creà opportunità di carriera di qualità in u nordeste di l'Indiana. " Sailrite hà iniziatu a so strada l'espansione di u ghjovi.
U vicepresidentu di Sailrite Matt Grant è u presidente Hallie Grant anu dettu: "Sailrite hè felice di sviluppassi in Columbia". Sia a cuntea è a Indiana Economic Development Corporation anu aiutatu à fà sta espansione pussibule. Basendu si nantu à u travagliu duru è a dedicazione di i nostri impiegati è l'entusiasmu di a nostra basa glubale di clienti DIY, a nostra impresa di famiglia di terza generazione pò ghjunghje à una rapida espansione. Questa espansione ci permetterà di allargà a nostra basa di clienti, è aspettemu di servire utilizatori di DIY più entusiasti è risorse. »
Copyright 2021 Nexstar Inc. Tutti i diritti riservati. U materiale ùn pò esse publicatu, trasmessu, adattatu o ridistribuitu.
Fort Wayne, Indiana (WANE) - Fort Wayne hà passatu più di un annu solu à pianificà un cortu filmu nantu à a so vita, è hè finitu in un mumentu assai reale.
Zach Vessels hà decisu di prupone à a so fidanzata Madie à l'iniziu di u 2020, ma per fà quessa, hà vulsutu mischjà u so amore per a musica cù a so carriera cinematografica.
Fort Wayne, Indiana (VULE) -Sai ciò chì a cicculata di DeBrand hè a cicculata a più pupulare? Per una notte di trivia virtuale di tuttu in u Nordeste di l'Indiana, stu tippu d'infurmazione serà utile.
I ghjovani dirigenti di u nordeste di l'Indiana ospitaranu l'avvenimentu à 7 ore di sera marti. U Nordeste di l'Indiana hà da ghjucà trè giri di trè categurie sfarenti. Rigali seranu ancu furniti, cuncintrendu annantu à l'affari in a regione. A squadra spera chì a notte trivia furnisce l'occasione per i lucali di presentà e so cunniscenze in Fort Wayne è ancu aiutà i novi immigranti à capisce a zona.
Fort Wayne, Indiana-St. L'Università Francis hà accoltu a 13a Formula Annuale di Vita 5K in campus à 1 ore dopu meziornu dumenica.
U guadagnu da l'evenimentu hè adupratu per sustene l'aiutu permanente di l'orfanaggiu di Notre Dame è di i so vicini in Cap-Haitien, Haiti.


Tempu di posta: Apr-19-2021