Cumu guardà i slings

Ci sò parechji tipi dislings.Cum'è slings ordinariu, cum'è corde di filu, catene è ganci, duvemu gestisce è mantene in modu efficace per impediscenu chì a sling sia persa o abusata.periculu.Prestate attenzione à i seguenti punti durante u almacenamentu:

1. Usling infinitudeve esse piazzatu in l'area designata è pusatu in modu ordinatu secondu diversi tipi di carichi.
2. Hè pruibitu di guardà a sling in l'aria aperta.Quandu u sling hè utilizatu in l'inguernu, l'acqua deve esse ammortizzata per prevene a congelazione è i danni di a sling.
3. Fate segni evidenti nantu à i slings danucati è scrapped è siparalli da altri slings cumpleti per evità cunfusioni.

Avà lasciate chì ASAKA vi presentà:

nutizie 729 (1) (1)

1. Fate prima un scaffale metallicu.
2. Salda parechji ganci di metallu nantu à u scaffale.
3. Determinà a dimensione di u spreader sopra ogni ganciu.
4.The sling box tutale hè pittatu cù pittura aranciu-russu, è u fondu hè dipintu cù strisce zebra gialli è neri.A larghezza di ogni culore hè 100 mm.E strisce sò in un angolo di 45 gradi à l'orizontale.A direzzione deve esse simmetrica à a linea centrale di a casella.
5. Position the spreader frame da u metudu di pusizzioni di quattru cantoni.
6. Determinà a persona in rispunsèvule di a gestione di sling, è fà e slings, slings di catene è accessori di fine chì sò generalmente utilizati per l'operazione di tag.Sicondu a pratica di l'industria, ci riferimu à i dispusitivi di cugliera rigidi utilizati per l'operazione di elevazione è di elevazione cum'è spreaders.Cume: ganci, pinze, pinze, ventose, slings speciali, etc.;Strumenti flessibili per u ligame sò chjamati slings, cum'è: corde di filu d'acciaio, catene, slings di fibra sintetica, etc.;anelli, catene, morsetti, ecc.

nutizie 729 (2)

À u listessu tempu, u prucessu è e caratteristiche di l'operazione di elevazione determinanu chì l'operazione di elevazione hè una operazione speciale altamente periculosa.A causa di l'irregularità è l'usu impropriu di questicinturione di cinghia di caricadurante l'usu di i travagliadori, i accidenti sò spessu, è a situazione pò esse discritta cum'è numerosi.Per quessa, si dice chì a sling hè chjuca, ma hè assai impurtante è ùn deve micca lascià rilassate.

A caduta di un ughjettu pisanti hè un accidentu d'impattu maiò, cumprese i feriti secundarii causati da l'ughjettu pisanti.Ucinturione di sollevamento cinturione tondaU mudellu hà un usu incorrectu di sling in diversi motivi per a caduta, L'ughjettu pesante ùn hè micca cumpletamente ligatu, u ganciu hè sganciatu, a ventosa hè tagliata di colpu è l'applicazione standard di a sling hè di migliurà a sicurità di l'equipaggiu stessu..L'efficienza di u travagliu ghjucà un rolu impurtante.

 

Per quessa, hè impurtante di rinfurzà u cuncettu di usu sicuru di slings.


Tempu di posta: 29-07-2021