Opinione publica internaziunale: e prestazioni "core" ecunomiche di a Cina mostranu una forte resilienza

L'Agenzia di Notte Legnum di a Russia hà dettu chì a crescita ecunomica di a Cina di u 2,3 ​​per centu hè una prestazione eccezziunale paragunata à u declinu ecunomicu di guasi tutti i paesi toccati da l'epidemia di Covid-19.

U Wall Street Journal hà rimarcatu chì a forte ripresa è a crescita di l'ecunumia di a China da l'epidemica anu messu in risaltu i rializazioni chì a China hà fattu per prevene è cuntrullà l'epidemia. Mentre a fabricazione hè stata bluccata in a maiò parte di i paesi per via di l'epidemica, a Cina hà purtatu a strada di ritornu à u travagliu, permettenduli di sbuccà è di spurtà forniture mediche è apparecchiature d'uffiziu in casa. L'agenzia di stampa britannica Reuters informa chì a China hà pigliatu misure strette per cuntene a diffusione di u virus in un tentativu di mette in furia u cuntrollu più rapidamente. In listessu tempu, accelerà a produzzione da e cumpagnie naziunali per furnisce assai di i paesi colpiti da l'epidemica hà ancu aiutatu à stimulà a crescita economica.

In più di u PIB, i dati di u cummerciu è di l'investimenti di a Cina sò ancu assai impressiunanti. In u 2020, u valore tutale di u cummerciu di e merchenzie di a China hà righjuntu 32,16 trilioni di RMB, in crescita di 1,9% annu annantu, facendu di a China l'unica ecunumia maiò di u mondu à ottene una crescita pusitiva in u cummerciu di beni.

Sicondu l'ultimu "Rapportu di Monitoraggio di e Tendenze di l'Investimentu Globale" publicatu da a Conferenza di e Nazioni Unite per u Cummerciu è u Sviluppu (UNCTAD), a quantità totale di IDE in u 2020 serà di circa 859 miliardi di dollari americani, una diminuzione di 42% paragunatu cù u 2019. L'IED di a Cina hè diminuitu a tendenza, chì cresce da 4 per centu à 163 miliardi di dollari, supera i Stati Uniti cum'è u più grande destinatariu di l'investimenti stranieri in u mondu.

Reuters hà dettu chì l'investimentu straneru di a China in u 2020 s'hè sviluppatu contr'à u mercatu è si prevede di cuntinuà à cresce in u 2021. Cum'è una parte impurtante di a strategia di u "doppiu cicculu", a Cina continua à aumentà l'intensità di l'apertura à u mondu esternu, è hè a tendenza generale per l'investimenti stranieri per accelerà l'entrata.

dadw


Tempu di posta: Feb-07-2021