U Senatu chjama à bluccà a nomina di privatizazione di u Cumitatu di Benessere di Biden

Shared Dreams ùn sarà mai chjusu à i paywalls perchè credemu chì a nostra nutizia deve esse libera per tutti, micca solu per quelli chì ponu permette.Diventendu un donatore mensile regulare oghje, pudete aiutà à rende u nostru travagliu liberu per quelli chì ùn ponu micca cullà fondi.
U presidente Joe Biden parla cù i guvernatori nantu à a prutezzione di l'accessu à a salute riproduttiva u 1 di lugliu di u 2022 in Washington, DC (Foto: Tasos Katopodis / Getty Images)
U marti, i difensori di u benessere anu dumandatu à u Senatu di i Stati Uniti per bluccà a nomina pocu cunnisciuta di u presidente Joe Biden di Andrew Biggs per serve à u Cumitatu Consultivu di a Sicurezza Soziale indipendente è bipartisan.
U travagliu di a Seguretat Soziale, un gruppu di difesa progressiva, guida l'accusazione contr'à Biggs, mettendu in risaltu u so rolu in u tentativu fallutu di l'amministrazione di George W. Bush in 2005 per privatizà u prugramma New Deal.À quellu tempu, Biggs serviva cum'è Direttore Associatu di a Sicurezza Soziale per u Cunsigliu Economicu Naziunale di Bush.
"Andrew Biggs hà favuritu di taglià a Seguretat Soziale in tutta a so carriera.Avà hè statu numinatu per surveglià a Sicurezza Soziale ", Jobs hà tweetatu marti.
U presidente di u gruppu, chì attualmente si trova in u Cunsigliu di Cunsigliu di a Sicurezza Soziale (SSAB), hà ancu spartutu una trascrizione di mostra di a conversazione per quelli chì volenu cuntattà i so rapprisentanti nantu à i Biggs.
"U Senatu pò è deve bluccà sta terribile nomina", hà scrittu u gruppu."Per piacè chjamate i vostri senatori à 202-224-3121 è dite di vutà contr'à Andrew Biggs."
A Casa Bianca hà annunziatu l'appuntamentu di Biggs à u SSAB in maghju, chì passò inosservatu à l'epica.
U mese passatu, Matthew Cunningham-Cook di The Lever hà attiratu l'attenzione à l'elezzione presidenziale avvistendu chì "Washington pò prestu coordinate i sforzi per tagliate a Sicurezza Soziale, chì furnisce pensioni, invalidità è sopravvivenza per 66 milioni di americani"..
Mentre Biden s'impegnava nantu à a strada di a campagna per sustene l'espansione di a Sicurezza Sociale, avia sustinutu prima i tagli à i benefici di u prugramma.Biden era vicepresidentu quandu l'ex presidente Barack Obama hà prupostu un "grande affare" à u Partitu Republicanu chì necessitava taglii di benessere.
Biggs hà ancu longu favuritu di taglià a Seguretat Soziale.Cum'è Cunningham-Cook hà scrittu u mese passatu, "Durante anni, Biggs hè statu un criticu sinceru di l'espansione di a Sicurezza Soziale è u dirittu di i travagliadori à una pensione sicura è sicura, micca affettata da a volatilità di a borsa".
"Considereghja a crisa di e pensioni una questione minore è ùn culpisce micca i prublemi di u sistema di benessere à i "americani anziani" finu à u 2020", aghjunse."Mentre i sedi in i cumitati bipartisani sò tradizionalmente distribuiti trà i Republicani, Biden puderia avè sceltu un candidatu moderatu - o ancu s'appoghjanu in un precedente.per evità u prucessu di nomina in tuttu.L'ex presidente Donald Trump hà ricusatu regularmente di numinà i Democratici per i sedi di u cunsigliu è di a cumissioni ".
L'indignazione si sviluppa per a nomina di Biggs à u SSAB, un gruppu furmatu in u 1994 per cunsiglià u presidente è u Cungressu nantu à i prublemi di benessere, mentre chì i prugressisti dumandanu una espansione di i magri benefici di u prugramma.
U mese passatu, i senaturi Bernie Sanders (I-Vt.) è Elizabeth Warren (D-Mass.) guidò l'intruduzioni di l'Attu di Estensione di a Sicurezza Soziale, chì eliminà u tettu di redditu per i tassi di salari di a Seguretat Soziale è aumentà u benefiziu annuale di u prugramma di $ 2,400. .
"In un momentu chì a mità di l'anziani americani ùn anu micca risparmi di pensione è milioni di anziani campanu in a miseria, ùn hè micca u nostru travagliu di tagliate a Seguretat Soziale", disse Sanders à l'epica."U nostru travagliu deve esse di espansione a Seguretat Soziale in modu chì ogni anzianu in America pò ritirate cù a dignità chì meritanu, è ogni persona disabilitata pò campà cù a sicurezza chì hà bisognu".
Avemu avutu abbastanza.1% pussede è opera i media corporativi.Facenu tuttu ciò ch'elli ponu per prutege u statu quo, calmà u dissensu, è prutege i ricchi è putenti.U mudellu di media di Common Dreams hè diversu.Copremu a nutizia chì importa à u 99%.A nostra missione ?Notificazione.Ispiratu.Inizià u cambiamentu per u bè cumunu.cum'è?urganisazioni senza prufittu.indipendente.Supportu per i lettori.Leghjite gratuitamente.Riemissione gratuita.Share for free.Senza publicità.Nisun accessu pagatu.I vostri dati ùn ponu esse venduti.Migliaia di picculi donazioni finanzianu a nostra squadra editoriale, chì ci permettenu di cuntinuà a publicazione.Possu saltà ?Ùn pudemu micca fà questu senza voi.Grazie.


Tempu di Postu: Aug-09-2022