Specificazioni è Precauzioni per l'usu di l'imbracatura

Cintura di cinghia di elevazionesò largamente usati in l'industria marina, petrolifera, trasportu è altre industrie.Chì cun pesu ligeru è una bona flessibilità.Stu pruduttu hè di più è più favuritu da l'utilizatori è hà rimpiazzatu gradualmente i slings di corda di filu in parechji aspetti.

Per assicurà a longevità di a sling, chì duvemu fà almacenà a sling webbing?Next: I vi presentà à voi l 'specificazioni è precautions di u sling ASAKA

1. Quandu sceglie afascia di sollevamento in cinghia piatta,avemu bisognu di cunfirmà a carica nominale è a lunghezza di l'imbracatura, selezziunendu u fattore di sicurità adattatu è u metudu di elevazione currettu.

asdahda1

2. Prima di utilizà a sling webbing per elevà l'uggetti pisanti, deve esse realizatu un lifting di prova, deve esse sceltu u puntu di stress currettu, è l'elevazione ufficiale deve esse realizatu dopu à cunfirmà chì ùn ci hè micca prublema.

3. Duranti u prucessu di lifting, ùn hè micca permessu di trascinà u cinturione lifting per evitari danni à u cinturione lifting.

4. U sling deve esse guardatu pianu quandu in usu, è a sling ùn deve esse in un statu nudo.Durante u prucessu di elevazione, hè pruibitu di rotà e merchenzie chì sò alzate in modu chì a sling pò esse torciata.

5. Senza alcunu dispusitivi protettivi è arnesi, hè pruibitu d'utilizà slings webbing per elevà e merchenzie cù bordi angulari è sharp per prevene ferite accidentali.

6. Ufascia di sollevamento in poliester ùn hè micca adattatu per l'usu in sceni chì cuntenenu sustanzi chimichi corrosivi.Se a sling hè brutta durante l'usu, deve esse pulita.

asdahda2

7. L'ochju di a sling deve esse cunnessu à un appiccicatu cù una superficia liscia senza alcunu sharp per impedisce a dimensione è a forma di a sling di strappare a sutura di l'ochju di a sling.

8. Ùn hè micca permessu di utilizà slings cù overload per evitari accidenti di sicurità.Se a carica supera a carica nominale di una sola sling, multiple slings deve esse usatu è a forza di ogni sling deve esse uniforme.


Tempu di pubblicazione: 03-09-2021