A struttura è u principiu di funziunamentu di u parancu elettricu

U parancu elettricu hè principarmenti utilizatu per alzà, tira, carricà è scaricà oggetti pesanti, generalmente divisu in paranchi elettricu à corda.parancu elettricu à catenaè parancu elettricu a prova di esplosione, hè un tipu di equipaggiu di elevazione ligeru è chjucu, largamente utilizatu in tutti i campi di a vita, generalmente installatu in grue à fasciu unicu, gru di ponte, gru a portale, gru appesa, U seguitu hè di presentà a struttura è principiu di funziunamentu di u parancu elettricu.

1

Parancu a catena elettrica

WholesaleWholesale 3T HHBB Electric Chain Hoist with Low Price Manufacturers and Suppliers |ASAKA (asaka-lifting.com)

Rparanchi elettrici di cuntrollu emotehè custituitu di parti meccaniche è elettriche, parti meccaniche cumpresi: riduttore, mutore di elevazione, mutore di marchja, rota di marchja, rompe di merchenzie, dispositivo di tamburo, dispositivo di gancio, accoppiamento, etc.;A parte elettrica include: interruttore di putenza (interruttore di scatula di ferru), cable d'alimentazione, linea di cuntattu scorrevule di sicurezza, cullettore, cinturione di sollevamentu.

, Scatola di cuntrollu, etc. U parancu elettricu adopta u disignu d'integrazione meccatronica, l'alimentazione elettrica attraversu a linea di cuntattu scorrevule, l'usu di l'operazione di manicu, u ciclu di cuntrollu attraversu a scatula di cuntrollu per cuntrullà u mutore di elevazione di parancu elettricu, u mutore di marchjà, per ottene u scopu di l'equipaggiu di elevazione.

U principiu di funziunamentu di u parancu elettricu hè assai simplice, principià u mutore di elevazione prima, alzate u pesu à l'altezza adatta, è dopu principià u funziunamentu di u mutore per trasportà u pesu à a pusizioni designata, currendu a vittura in u bordu più bassu. trave d'acciaio simplex chì cammina.Quandu cammina, un mutore elettricu hè utilizatu per guidà e roti da i dui lati di a vittura.

Parancu elettricuhè a machina necessaria per migliurà l'efficienza di u travagliu è migliurà e cundizioni di travagliu.Parancu elettricu cù pocu voluminu, pesu ligeru, funziunamentu simplice, faciule d'utilizà è altre caratteristiche, utilizatu in imprese industriali è miniere, almacenamentu, molo è altri lochi.A maiò parte di i palazzi elettrici sò operati da e persone chì utilizanu i buttoni in terra, o ponu esse operati in a stanza di u cunduttore o cuntrullati remotamente da filu (wireless).

2

Parancu a catena elettrica

WholesaleWholesale 3T HHBB Electric Chain Hoist with Low Price Manufacturers and Suppliers |ASAKA (asaka-lifting.com)


Postu tempu: Jul-04-2022