u principiu di a struttura, i vantaghji è cumu utilizà a pala à catena

Prima: principiu strutturale

Cum'è una versione aghjurnata di a puleggia fissa, umanualeparancu a catenaeredita cumplettamente i vantaghji di a puleggia fissa, À u stessu tempu, adotta a cumminazione di u riduttore di frenu di backstop inversu è u bloccu di pulley di catena, è a struttura di rotazione di l'ingranaggio spur in dui fasi hè disposta simmetricamente, chì hè simplice, durable è efficiente. .U parancu a catena rota tirà a catena manuale è u pignone di a manu, pressendu u ratchet di a piastra d'attrito è u sediu di u frenu in una sola è rotate inseme, è l'arburetu longu di u dente gira l'ingranaggio di piastra, l'arbulu di u dente curtu è l'ingranaggio di u foru spline. In questu modu, u sprocket di sollevamentu muntatu nantu à l'ingranaggio di u foru spline guida a catena di sollevamentu, elevendu cusì stabilmente l'ughjettu pesante.U frenu unidirezionale di tippu di discu di frizione di ratchet hè aduttatu, chì pò frenà da ellu stessu sottu à a carica, è u pawl si mette cù u ratchet sottu l'azzione di a primavera, è u frenu travaglia in modu sicuru.

 79

nome: parancu a catena

url:https://www.asaka-lifting.com/2021-best-selling-chain-block-5-ton-price-manual-chain-hoist-5ton-capacity-product/

Seconda: Vantaggi:

Primu.In linea cù i normi naziunali, sicuru, affidabile è durable.In generale, a vita di serviziubloccu di catenahè assai longu.Sottu u travagliu longu, pò ancu mantene un altu gradu di usu.A catena trattata pò esse usata nantu à i navi.

Sicondu.Un bonu rendimentu è un mantenimentu faciule, ma u mantenimentu o a revisione deve esse realizatu da quelli chì sò più familiarizati cù u mecanismu di l'elevatore, per impediscenu à quelli chì ùn capiscenu micca u principiu di u funziunamentu di a macchina da disassembling and assembling à vuluntà.

Terzu .Alta tenacità, piccula dimensione, pesu ligeru è faciule da portà.U pesu netu di l'elevatore a catena cù u più grande tunnellu (10 tunnillati) hè solu 73 kg.U pesu più ligeru u face largamente utilizatu.

Quartu .A forza di tiratura di a manu hè chjuca è a forza meccanica hè alta.L'ingranaggio hè principarmenti guidatu per rotà da a forza di travagliu, chì riduce u cunsumu di forza di travagliu.

Quintu .Struttura avanzata è bella apparenza

Sixth .Lifting merchenzie in i zoni senza supply supply reduces intensity work and improves work efficient

52

nome: parancu a catena

url:https://www.asaka-lifting.com/2021-best-selling-chain-block-5-ton-price-manual-chain-hoist-5ton-capacity-product/

Terzu: Cumu aduprà u palancu

Prima di aduprà uparanà, assicuratevi chì e parte sò intacte, a parte di trasmissione è a catena di elevazione sò ben lubricati, è a cundizione di idling hè normale.Prima di alzà, verificate chì i ganci superiori è inferiori sò fermamente agganciati.L'operazioni sbagliate, cum'è appiccà oggetti pesanti nantu à a punta, sò strettamente pruibiti. A catena di elevazione di l'elevatore a catena deve esse appesa verticalmente senza ligami torti sbagliati, è u quadru di ganciu inferjuri di a catena à doppia fila ùn deve esse giratu. u listessu pianu cum'è a rota di a catena di a manu è tira a catena di a manu, in modu chì a rota di a catena di a manu gira in senso orariu, è l'ughjettu pesante pò esse alzatu; Tira a catena di a manu in a direzione opposta, è l'uggetti pesanti ponu esse calati lentamente.Quandu si levantà l'uggetti pisanti, hè strettamente pruibitu per u persunale di fà qualsiasi travagliu o caminari sottu à l'uggetti pisanti per evità accidenti persunali. Durante u prucessu di elevazione di u parancu à catena, ùn importa micca chì l'ughjettu pesante s'alza o cade, quandu tira a catena di manu. , A forza deve esse uniforme è gentile, è ùn aduprate micca troppu forza per evitari u saltu di a catena di a manu o l'anellu snap.Se l'operatore trova chì a forza di tiratura di a manu hè più grande di a forza di tiratura normale, deve cessà di usà immediatamente. .


Tempu di post: 13-ghjugnu-2022