Chì ci sò e differenze trà u paranco di catena è u paranco di leva

Prima, a differenza di principiu di travagliu:

U catena parancu gira tirendu a catena manuale è u pignone, pressendu u trinchettu di frizione è u sediu di u frenu in una sola è girendu inseme. L'arburu longu à 5 denti face girà l'ingranimentu di u pezzu, l'arburu cortu à 4 denti è l'ingranimentu di u foru spline. In questu modu, u pignone di sollevamentu nantu à l'ingranaggio di u foru spline cunduce a catena di sollevamentu, alzendu cusì costantemente u pesu.

U pruduttu adopra u frenu à sensu unicu à discu à frizione à cricculu, chì pò frenu da solu sottu carica, è u trinchettu à cricculu in maglia cù a rota à cricchettu sottu à l'azzione di a primavera per assicurà u travagliu sicuru di u frenu. Hè sicuru è affidabile, faciule manutenzione, alta efficienza meccanica, forza di trazione di braccialetti hè chjuca, ligera da trasportà, e caratteristiche di a piccula dimensione di bellu aspettu, durevule, adatta per fabbriche, mine, cantieri, pilastri, ponti, magazzinu, etc. Usata per l'installazione di a macchina , Sollevendu merci, in particulare per l'operazione aperta è senza putenza, è locu infiammabile è splusivu di più, anu un rolu impurtante.

Palanca di leva hè attraversu u manicu di pull umanu cù u principiu di leva per uttene a trazione lineare chì currisponde à u caricu, a rotazione di l'azione nantu à un corpu di morsa di u caricu in u muvimentu, guidà l'operazione di carica. Hà i vantaghji di struttura compatta, pesu leggiu , piccula taglia, faciule da trasportà, sicura è affidabile, lunga vita di serviziu, forza di tirata di piccula manu nantu à l'usura di a funa è cusì.

Pò fà rialzamentu, abbassamentu, calibrazione è altre operazioni.Se dutatu di apparecchiature speciali, ùn solu pò fà un'operazione di tirata non lineare, ma pò ancu esse assai cunveniente per sceglie a pusizione d'operazione adatta, o cù un tonaghju più chjucu di a macchina à multiplica a so capacità di carica, per un tunnellaghju più grande di a carica pò esse adupratu da parechje macchine è attrezzi in operazione parallela.

Vede u ritrattu di ASAKAzucca sottu per i dettagli.

news430 (1)

 

news430 (2)

 

Sicondu. Chì hè più risparmiu di travagliu quandu si utilizza un paranco a catena o un paranco a leva?

U cuncepimentu di u paranciu à tirata manuale hè principalmente per trattà cù u spaziu hè chjucu o micca una bona postura di tensione quandu hè aduprata, u paranciu di tirata manuale generale hè adupratu cum'è una tensione orizontale, l'usu horizontale di u travagliu, u paranciu à tirata manuale hè usu verticale, l'usu verticale di u travagliu .U paranco di tirata manuale hè guidatu micca da a catena di tirata manuale, ma da un basculante.

In terzu, u paranco à catena è u palancu di palanca chì hè più largamente adupratu?

Ingranaggi di palanca di leva liberi, si gira u frenu di palanca di palanca à u gap quandu e to mani per tirà u pesu saranu facili da tirà in giù, o da tirà indietro è cunveniente palanca di regolazione di palanca è distanza di trazione, trazione conveniente è rapida | o di sollevamentu, un'altra palanca blocca a catena di palancu cù u listessu paragone di u volumu di sollevamentu, a calabash pulling à manu hè assai più chjuca di a calabash pulling a manu, è hè più efficiente da a funzione di pulling calabash a manu cù una applicazione più larga.


Tempu di posta: Apr-30-2021