Si deve prestà attenzione à l'usu di martinetti a vite

U jack jack, cunnisciutu ancu cum'è jack manuale meccanicu, hè una piccula apparecchiatura meccanica gestita da una struttura umana, simplice, un usu ragiunevule di u swing di u rocker, affinchì a vite di trasmissione di rotazione di u pignone. Semplice manutenzione, usu sicuru è affidabile. duverebbe esse pagatu attenzione à l'usu?

Quandu si utilizza u jack jack, evite per tutti i mezi di ùn sovraccaricà l'usu, ùn operate micca più di unu;

Mantene sempre a superficie di u corpu pulita, verificate spessu se e parti interne di u ghjattu sò intatte senza danni;

Ma dinò per tene u pignone basculante flessibile è affidabile è alzà a manica alzendu liberamente;

Si deve ancu nutà chì a superficia di attritu trà u cilindru di sollevamentu è a cunchiglia deve esse spessu ingrassata per mantene a so lubrificazione, è u foru di l'oliu deve esse ancu spessu lubrificatu.

news1

Perchè u ghjattu di vite hè faciule da trasportà, faciule da mantene, sicuru è affidabile da aduprà, hè spessu adupratu in prughjetti di manutenzione di veiculi, minerarii è di custruzzioni.Allora chì mantenimentu è ispezzione deve esse fattu prima chì u ghjattu sia adupratu.

I martinetti meccanichi manuali in usu duveranu prima guardà à a dimensione di u so pesu nominale, ùn devenu micca più di a capacità nominale di u jack.

Poi verificate se e varie parti di u jack si intreccianu bè.

news2

Dopu chì e parti sò state verificate in bonu statu, secondu l'ughjettu di sollevamentu per sceglie a pusizione curretta di u puntu jack, verificate se u jack hè fermu dopu a selezzione di u puntu di forza, se necessariu, a tavula o SLATE devenu esse piazzate sottu u ghjattu per prevene i primi pochi depressi.


Tempu di posta: Jun-18-2021