Chì tippu di oliu idraulicu hè adupratu per u Jack

L'oliu idraulicu adupratu da u ghjattu idraulicu ghjoca un grande rolu in a liberazione di a funzione di u ghjattu. U ghjattu idraulicu selezzione d'oliu internu 32 # o 46 # oliu idraulicu anti-usura, stabilità di l'oliu, si adatta à i requisiti di u ghjattu.
88
Quandu sceglemu oliu idraulicu per u pavimentu meccanicu, cunsideremu principalmente i seguenti fattori:
 
1, viscosità adatta, caratteristiche viscosità-temperatura eccezziunali
A viscosità hè u primu fattore da cunsiderà quandu selezziunate l'oliu idraulicu. Sutta a stessa pressione operativa, a viscosità hè troppu alta, a resistenza di u muvimentu di i cumpunenti idraulici hè aghjuntu, è a capacità di auto-priming di a pompa idraulica pò esse diminuita accelerendu a temperatura, è a caduta di pressione è a perdita di putenza di u pipeline aumentanu .Se a viscosità hè troppu bassa, a perdita di vulume di a pompa idraulica serà aghjuntu, a fuga di i cumpunenti aumenterà, è u film d'oliu di e parti scorrevoli diventerà magre, è u supportu serà in gradu di calà.
2, lubrificazione eccellente (resistenza à l'usura)
U sistema idraulicu hà assai parti in muvimentu bisognu di lubrificazione per prevene l'usura di a superficia muvente relativa, in particulare u sistema di alta pressione, a resistenza à l'usura di i requisiti d'oliu idraulicu hè assai più alta.
3. Eccellenti prupietà antioxidanti
L'oliu idraulicu serà ancu oxidatu in u prucessu di usu. Dopu à l'ossidazione di l'oliu idraulicu, l'acidu aghjunghjerà a currusione à u metallu, è u sedimentu di i fanghi bloccherà u filtru è piccule lacune, affinchì u sistema idraulicu ùn sia micca nurmale, dunque richiede una resistenza à l'ossidazione eccellente.
89
4. Eccellente resistenza à a stabilità à u tagliu
Perchè l'oliu idraulicu attraversu a pompa, a valvula salvà a bocca è u gap, per sperimentà una intensa azzione di taglio, chì porta à alcuni di u polimeru macromoleculare in l'oliu cum'è agente viscosificante cracking moleculare, in piccule molecule, a viscosità hè ridutta, quandu a viscosità hè riduttu à un certu gradu di oliu ùn pò micca esse adupratu, dunque richiede una funzione di resistenza à u tagliu eccellente.
5, ottima prevenzione di ruggine è di currusione
In u prucessu di l'usu di l'oliu idraulicu, hè inevitabile toccà l'acqua è l'aria, è ancu e sostanze acide chì si verificanu dopu l'ossidazione, chì arruinerà è corroderà u metallu è influenzerà u normale funzionamentu di u sistema idraulicu.
6. Eccellente stabilità anti-emulsificazione è idrolisi
Oliu idraulicu durante l'operazione da diversi modi di mischjà l'acqua è u condensatu sottu a pompa idraulica è altri cumpunenti.
7. Eccellente resistenza à a sciuma è à a liberazione di l'aria
In u tank idraulicu, perchè l'oliu mischiatu cù bolle d'aria in a circolazione di l'oliu, ùn solu pò riduce a pressione di u sistema, a cundizione di lubrificazione hè male, pò ancu pruduce rumuri anormali, vibrazioni, bolle d'aria aghjunghjenu ancu a zona di l'oliu cù aria à toccu, hà acceleratu l'ossidazione di l'oliu, dunque richiede chì l'oliu idraulicu abbia una resistenza eccellente à a liberazione di bolle è aria.
8, l'abitudine di sigillà materiali
i martinetti meccanichi idraulici per via di l'abitudine di l'oliu idraulicu è di u materiale di tenuta ùn hè micca bonu, farà chì u materiale di tenuta si gonfia, ammorbidisce o indurisce per perde a funzione di tenuta, cusì l'oliu idraulicu è u materiale di tenuta ponu esse aduprati l'uni à l'altri.


Tempu di posta: Jun-03-2021