Classificazione di cricchi idraulici

U cric idraulicu hè un strumentu chì adopra u principiu di u stantu per alzà l'attrezzatura. Circa divisa in duie categurie: una hè a cricchetta integrale di a buttiglia, l'altra hè una cricula idraulica di tippu spaccatu.

Cuncepimentu integratu di presa di buttiglia integrale, secondu u principiu di guida hè divisu in cric idraulicu è cric à vite, per pressione manuale o bar di pressione di scossa.Per via di i motivi di cuncepimentu, stu tipu di cric idraulicu ùn pò micca esse adupratu à capu in giù è orizzontale, è u a forza massima di sollevamentu hè solu di 100 tunnellate, pruduzzione modulare, viaghji, specifiche uniche. Ci sò ancu pruduttori chì anu pruduttu 200 tunnellate, ingombranti, scumudevuli di spustà, è ùn ponu micca esse à u listessu tempu più di l'uperazione superiore. Cusì avà grandi Ponti, l'autostrade è altri prughjetti infrastrutturali raramente utilizanu stu tipu di jack.

co (2)

U tippu jack idraulicu Split a struttura di tippu fissione, pò secondu e cundizioni di travagliu di l'operazioni di campu bisognu à cumprà, pò intraprende una cullucazione sceglie carica, pianificazione, quantità, è pò accurdà a pompa elettrica, elettrovalvula, sensore di distanza, sistema d'acquisizione di segnale per parechji cima di precisione di sincronizazione jack-up homework, a precisione di sincronizazione pò esse accurata à mm.

co (3)
co (4)

Sicondu u so modu di furnimentu d'oliu hè divisu in: cric idraulicu à azzione unica è cric idraulicu à doppiu azzione duie categurie;

co (5)
co (1)

Tempu di posta: Mar-31-2021