A cumpagnia di cucitura globale si espande in Columbia, creendu finu à 50 impieghi

Columbia, Indiana (WANE) - un fornitore globale di tessuti, arnesi, hardware è materiale di cucitura per i marinari, espansione a so attività in u nord-est di l'Indiana.
Sailrite Enterprises Inc. hà annunziatu u marcuri chì pensa à espansione a so sede CR 100 South à 32 500 piedi quadrati.L'investimentu di $ 3,25 milioni allargarà a fornitura di rigging in acciaio inossidabile, cinturini, tessili è pelle, è ancu a fornitura di novi macchinari di imballaggio in schiuma è equipaghji di manipulazione di materiale.
U Segretariu Interim di u Cummerciu di l'Indiana, Jim Staton, hà dettu: "U clima favuritu di l'affari di l'Indiana è a forza di travagliu qualificata cuntinueghjanu à fà di l'Indiana un locu ideale per cumpagnie cum'è Sailrite per cresce è sviluppà"."Semu assai felici di Sailrite.Sceglie di guidà a so crescita in Indiana è ringrazia a cumpagnia per u so impegnu à creà opportunità di carriera di qualità in u nord-est di l'Indiana ".Sailrite hà sbulicatu in l'espansione di ghjovi.
U vicepresidentu di Sailrite Matt Grant è u presidente Hallie Grant anu dettu: "Sailrite hè felice di sviluppà in Columbia".Sia u cuntatu è a Cumpagnia di Sviluppu Economicu di l'Indiana anu aiutatu à fà sta espansione pussibule.Fiendu à u travagliu duru è a dedizione di i nostri impiegati è l'entusiasmu di a nostra basa di clienti di DIY globale, a nostra impresa di famiglia di terza generazione pò ottene una espansione cusì rapida.Questa espansione ci permetterà di espansione a nostra basa di clienti, è aspittemu di serve utilizatori DIY più entusiasti è risorsi."
Copyright 2021 Nextstar Inc. Tutti i diritti riservati.U materiale ùn pò esse publicatu, trasmessu, adattatu o ridistribuitu.
Fort Wayne, Indiana (WANE) - Fort Wayne hà passatu più di un annu solu à pianificà un cortu filmu nantu à a so vita, è finì in un mumentu assai reale.
Zach Vessels hà decisu di prupone à a so fidanzata Madie à principiu di u 2020, ma per fà questu, vulia cumminà u so amore per a musica cù a so carriera cinematografica.
Fort Wayne, Indiana (WANT) - Sapete chì u cioccolatu di DeBrand hè u cioccolatu più populari?Per una notte di trivia virtuale di tuttu in u nordeste di l'Indiana, stu tipu d'infurmazione vi venerà utile.
I ghjovani dirigenti da u nord-est di l'Indiana ospitaranu l'avvenimentu marti à 7 ore di sera.L'Indiana di u Nordu hà da ghjucà trè round di trè categurie diverse.I rigali seranu ancu furniti, cuncintrati in l'affari in a regione.A squadra spera chì a notte di trivia furnisce l'opportunità per i lucali di mostrà a so cunniscenza in Fort Wayne è ancu aiutà i novi immigrati à capiscenu a zona.
Fort Wayne, Indiana-St.L'Università Francis hà accoltu a 13th 5K Annual Life Formula in u campus à 1pm dumenica.
I ricavi di l'avvenimentu sò utilizati per sustene l'aiutu permanente di l'Orfanagliu di Notre Dame è i so vicini in Cap-Haitien, Haiti.


Tempu di Postu: Apr-19-2021