Cravatta ASAKA

L'attaccatura di ratchet hè un dispositivu per tensà a cintura di imballaggio utilizata da e merchenzie in u prucessu di imballaggio di e merchenzie.U cinturione di imballaggio tradiziunale di u tensore hè fissatu à e duie estremità di l'attaccatura di cricchetto, chì rende l'attaccatura di cricchetta troppu cumplessa.È a cintura di imballaggio hè solu fissata da una fibbia simplice, chì hè estremamente faciule da esse staccata è affetta l'efficienza di imballaggio.

Stu documentu presenta una cravatta à cricchetto chì pò chjappà, riparà è tagliate a cintura di imballaggio in una estremità, chì rende a struttura di a pressa più concisa è faciule da trasportà, è adopta u disignu unicu di u slot per a carta di a cintura di imballaggio in modu efficace. impediscenu l'estrazione di a cintura di imballaggio durante u prucessu di tensione.

arte (2)

A cumpusizioni di a struttura:

Cumpostu da u corpu principale di u dispusitivu di tensione è stringhje u manicu, a parte frontale di u corpu principale di u dispositivu di tensione hè dotata di un dispositivu di taglio, di un dispositivu di taglio è di u corpu principale di l'apparecchiu di attache di ratchet cum'è una cunnessione fissa, u dispusitivu di taglio hè ancu usatu per cuntrullà u dispositivu di taglio. tagliate u manicu di u dispusitivu, u dispusitivu di taglio è u dispusitivu di taglio per a cunnessione fissa, u corpu principale di l'apparecchiu di tensione di u corpu hà un pacchettu à mezu à a groove di a cintura,

U corpu principale di u dispositivu di tensione in u mità di a camera interna hè dotatu di tensione in ingranaggi, imballatu cù slot fissu è ingranaggi tese per a cunnessione coassiale attraversu l'attività di u corpu principale di u cuscinettu è u dispositivu di tensione, l'attrezzatura tesa hè dotata di un paru di piastra fissa simmetrica. i lati manca è destra di a piastra fissa di manicu è u dispositivu di tensione hè custituitu da una cunnessione fissa, a cima di a piastra fissa di manicu per via di bulloni è stringe a cunnessione attiva di manicu, u controller di tensione è a tensione in u fondu di l'ingranaggio di l'ingranaggi, u principale di u dispositivu di tensione. corpu à mezu à u pacchettu cù un groove fissu nantu à u latu drittu di cinturione, hà ancu purtatu una cunnessione fissa, è u dispusitivu di tensioning sugettu per piglià ella inseme cù utilizatu per l'imballaggio di pressione cinturione grooved, pressure grooved è cinturione per cunnessione attiva, pressione nantu un latu di a scanalatura hè stata aduprata per a scanalatura di l'elevazione di a pressione di a scanalatura, u manicu di a scanalatura di a cintura di pressione è a scanalatura di a cintura di pressione sò cunnessi fissamente.U fondu di a pusizioni media di u corpu di cravatta è u fondu di l'estremità dritta sò furnuti cù una piastra di supportu anti-skid, è a piastra di supportu anti-skid hè cunnessa in modu fissu cù u corpu principale di a cravatta.

Inoltre, a scanalatura di rete di a cintura di imballaggio hè custituita da quattru blocchi in forma di fan di a stessa dimensione.

Inoltre, l'estremità superiore di u manicu di tensione hè furnita cù una manica antiscivolo.

In più, u materiale di a manica anti-slip hè gomma.

Vantaggi:

Per mezu di l'usu di u disignu di struttura patentatu, a struttura di cravatta hè più simplice è ragiunate, operazione più còmuda, più còmuda di trasportà.

È attraversu u disignu unicu di slot per carte di cintura di imballaggio, impedisce in modu efficace a cintura di imballaggio in u prucessu di tensione fora di u fenomenu.

Cù stu dispusitivu, l'efficienza di l'imballaggio hè effittivamenti migliurata, l'uffiziu mobile hè realizatu, a carica di travagliu di u persunale hè assai ridutta, è l'effettu di imballaggio hè ancu significativamente migliuratu.

arte (1)

Modu di travagliu:

Stu disignu pò impedisce in modu efficace l'overflow di a cintura di imballaggio.U cinturione di imballaggio hè adupratu per imballà e merchenzie.U cinturione di imballaggio di e merchenzie imballate hè avvoltu intornu à a groove fissa di u cinturione di imballaggio, è u manicu di tensione hè manipulatu.

Attraversu l'ingaghjamentu di u manicu di tensione è di l'ingranaggio di tensione, a slot fissa di a cintura di imballaggio hè guidata per rotà in modu sincronu, è a cintura di imballaggio hè stretta in modu sincronu.Quandu i requisiti di tensione sò soddisfatti, u cinturione di imballaggio in eccesso hè piazzatu à u dispusitivu di taglio, u manicu di u dispusitivu di taglio hè cuntrullatu per caccià u cinturione di imballaggio in eccesso, è a pinza di imballaggio hè aduprata per bloccallu, è tuttu u prucessu di imballaggio hè cumpletu. .

Nota:

1. Aduprate solu a cravatta di ratchet chì ùn hè micca danatu, è l'etichetta pò indicà chjaramente a capacità.

2. Ùn pò esse overloaded.

3. Ùn fate micca a cinta.

4. Quandu s'utilice, pruvate à mantene a tela luntanu da i bordi sharp è i cantoni per evità l'abrasione o u tagliu.

5. Evite torce è torce per organizà l'attache di ratchet

6. Ùn pona micca l'uggetti nantu à l'attache di ratchet, perchè questu puderia causà ferite.

7. Ùn aduprate micca a cravatta di ratchet cum'è regulazione di elevazione di carica.


Tempu di Postu: Apr-15-2021