Manutenzione quotidiana di paranchi manuale

1. Per u mantenimentu di ogni ghjornu di ulever block 5 ton, u corpu pò esse immersi in un tank di kerosene, imbulighjate per parechji minuti è scuzzulate parechje volte, dopu à drenà l'oliu bruttu, drip uni pochi di gocce d'oliu in u muvimentu.

2. I parti strutturale internu di a palanca manu deve esse pulita è lubricata secondu e cundizioni di usu.Se ci hè una quantità di terra accumulata in a macchina, l'elevatore deve esse disassemblatu per impedisce u muvimentu di esse bluccatu è affettanu l'usu.Una pulizia è mantenimentu deve esse realizatu dopu chì ogni prughjettu hè finitu.

mai alzà 1,5 ton

 

3. Dopu chì e parti di u corpu di a macchina sò disassemblati è puliti, sò stallati in i so pusizioni originali è verificati è cunfirmati per esse normale prima di pudè esse usatu.

4. A parte riveting di uu megliu parancu a catena à levaùn pò esse disassemblatu.

5. Quandu si riassemblanu, a lunghezza è a direzzione curta di u clip deve esse riunite cum'è mostra in u schema di struttura.

6. U disassemblamentu è u mantenimentu deve esse realizatu da i travagliadori qualificati cù una sperienza di mantenimentu è una cunniscenza meccanica.

https://www.asaka-lifting.com/factory-directly-supply-lever-block-5-ton-product/

 

Inoltre, fate attenzione à evità a sovraccarichi è utilizate a palanca.U pesu di i cumpunenti di a catena diventerà più grande.À u listessu tempu, sicondu i principii di a fisica, a friczione trà a catena è i cumpunenti di u sprocket direttamente in cuntattu cù ellu seguitarà ancu.Aumentà, cusì aumenterà a friczione trà sti dui parti.


Tempu di pubblicazione: 28-sep-2021