Parancu a prova di esplosione per risolve u prublema di scena speciale

U 15 di marzu di u 2021, u squadrone di u focu di Zhejiang Hangzhou hà ricevutu l'alarma publica, un camion carcu di fuochi d'artificiu s'hè ribaltatu, u cunduttore hè statu intrappulatu in a deformazione di u cockpit, incapace di scappà.

Firefighters s'appoghjanu à l 'scena, dopu à investigà a scena, trovu chì pirotecnica spargugliatu intornu à u camion, un pocu trascurati vi splode, a porta hè seriamenti deformata, difficiule à tirà cù a manpower, a scena hè assai urgente. -proof chiavi a manu à tirà apre a porta, u driver rescued.Rescuers vi prima leva leva nantu à un puntu solidu, ganciu orizontali ganciu sottu à u manicu di a porta, lanciari una chjave, usendu palanca parancu trazione laterale, a porta pò esse facirmenti tirà fora, perchè i beni infiammabili è splusivi circondu assai, facili da splode, palanca di leva ordinaria quandu usu parti di metallu scontranu cù l'altri chì sparks, assai inseguri, ma l'elevatore di leva in bronzu di berilliu a prova di esplosione adopta u materiale speciale hè fattu, ùn pruduce micca scintille. quandu s'utilice, pò esse à facilità per uperà.

Dopu duie ore di salvezza d'urgenza, u cunduttore hè statu salvatu da i sforzi incansificabili di i bomberi è l'aiutu perfettu di a chjave anti-splosione, è hè statu mandatu à l'uspidale per trattamentu medico.

Titulu: parancu antideflagrante è parancu europeu antideflagrante è parancu elettricu fissu antideflagrante

Descrizzione

U parancu a prova di esplosione hè un tipu di facilità d'utilizazione, faciule da trasportà a machina di sollevamentu manuale, a manu a prova di esplosione assembla canna cù un trolley monorail manuale a prova di esplosione chì sustene l'usu di veiculi di trasportu di sollevamentu manuale, i blocchi di catena a prova di esplosione ponu esse largamente. usatu in pitroliu, petrochimica, stazione di benzina, depositu di oliu è estrazzioni di gas, industria chimica, industria militare, energia elettrica, minieri, elettronica, ferrovie, è altri HuoHuan potenziale è splusioni ambienti periculosi, u attritu trà l'impattu di u produttu in u funziunamentu ùn pruduce scintille. machina, effittivamenti impedisce l 'incidente di u focu, à assicurà chì a pruprietà di u statu è safety.It persunale hè dinù un strumentu spiciali essenziale per a fabricazione di machini è mantenimentu.

Parole chjave (separate da virgula)

parancu a prova di esplosione

parancu elettricu a prova di esplosione

parancu europeu antideflagrante

paranco a catena antideflagrante

parancu elettricu fissu à prova di esplosione

Parancu a catena elettrica anti-esplosione
Parancu a prova di esplosione per risolve u prublema di scena speciale

 


Tempu di post: 25-mar-2021