Caratteristiche è classificazione di i martinetti

Ucric à viteadopra a trasmissioni miccanicu, cumpostu principarmenti di viti, manicu, basa, manica viti, bastone rotating, anellu di ritenimentu è supportu cuppa parts.Screw jack hè puri machini, l 'usu di viti lift à trasfiriri putenza, cum'è una chiavi viti bulloni, nuts, noci, u bullone stenderà, retract.

Di e caratteristiche di u Jack di pista meccanicu, Jack jack cù trattamentu di cromu pò aumentà a vita di serviziu di l'aspettu di u spindle, a so altezza hè bassa, applicà à a dumanda generale di u funziunamentu di u spaziu strettu, hm hè cortu, pò esse adupratu ripetutamente pad altu, hè da l'omu à traversu viti. drive, a so struttura compacta, low cost, usu cunvene à purtà, pò sustene à longu andà pesi pisanti, pesu sin'à 100 tunnillati, hè più largamente usatu.

U jack a vite hè divisu in: jack a vite fissu, u jack a vite fissa LQ è u jack a vite mobile trè categorie.

dvsv

(1) Ci sò dui tipi di martinetti fissi: u tipu ordinariu è u tipu di cricchetto.In l'operazione, ùn pò micca esse spustatu prima di scaricamentu.

(2) U cric à vite di tippu LQ fissu hè compactu, ligeru è còmuda d'utilizà. Hè cumpostu di un gruppu di roti di cricchetto, una dimensione di l'ingranaggio bisellu, una manica di sollevamentu, una vite a dente di sega, un quadru principale, etc. Quandu u manicu hè spustatu reciprocamente, i denti di bracing. spinghje u gruppu di ratchet per rotà intermittentemente, è l'ingranaggio bisellu chjucu cunduce l'ingranaggio conico grande per girà a vite dentata, facendu cusì chì a manica di elevazione si alza o cade. sensibule, l'efficienza di u travagliu hè alta.

ngf

(3) mobilemartinetto meccanico a vite per bottigliahè un jack chì pò esse spustatu in u prucessu di jacking.In u funziunamentu, u so muvimentu hè principalmente basatu nantu à a rotazione di a vite horizontale à u fondu, in modu di jack up o down the weight together with the jack to make horizontal movement.Therefore, mobile screw jack hè assai còmuda à utilizà in a stallazione di l'equipaggiu. è a custruzzione.


Tempu di post: 21-ghjugnu-2021