Cumu riparà u jack Floor

1. How to riparà u pianujackchì ùn pò micca esse risuscitatu?

Ci hè trè metudi di mantenimentu per u jack horizontale chì ùn pò micca esse alzatu: unu hè di verificà se a valvula di drain d'oliu hè cumpletamente chjusa;l'altru hè di stringhje u manicu di drenaje di l'oliu è poi alluntanassi per a mità di volta, è u manicu multi-pressure scaricherà l'aria;u terzu hè chì a polvera entra in u sistema idraulicu o uidraulicioliu in u cilindru Troppu pocu, hè impussibile di apre u bullone di l'oliu di a pompa di l'oliu, rimpiazzà l'oliu idraulicu o rinfriscà l'oliu idraulicu, è stringhje u bullonu di l'oliu.

jack1

Jack di pavimentu 2T

Siconda, cumu utilizà u jack horizontale?

1. Prima di tuttu, s'ellu si tratta di riparà una vittura o di alzà altri oggetti pisanti, assicuratevi di truvà u puntu di riferimentu.Un locu chì hè troppu fragile ùn pò mai esse usatu cum'è un puntu di supportu, cusì hè faciule per rompe l'ughjettu.

2. Dopu chì u puntu di supportu hè determinatu, a verra di pressione deve esse inserita in u casing davanti à u jack, per applicà pressioni à u jack, è poi l'altru finale di u jack risurrerà.

3. Dopu a stallazione di a canna di pressione in u casing è assicurendu chì a stallazione hè stabile, pudete appughjà u bastone continuamente, cusì chì a fine di u jack si sviluppa lentamente per l'azzione idraulica finu à chì u pesu hè imbuttatu à una altezza adattata.A pressione pò esse firmata.

jack 2

Jack di pavimentu 2T

4. À questu mumentu, l'ughjettu pisanti serà in un statu suspesu, è l'ughjettu pò esse riparatu o inspeccionatu.Duranti u periodu, ùn tamper with thejack.Dopu chì a riparazione hè finita, avete bisognu di rinfurzà a prissioni di u jack è poi ripiglià gradualmente l'ughjettu pisanti in a so pusizione originale.Cumu allevà a pressione??Diversi marchi di jack anu metudi diffirenti di sollievu di pressione, ma a maiò parte di elli avarà un interruttore di viti, è u jack pò esse alleviatu è resettatu vultendu in senso antiorario.

5. Dopu chì u sollievu di pressione hè resettatu, trascinate delicatamente u jack da sottu à l'ughjettu pisanti, poi tirate fora a barra di pressione, arrangiate tutti l'accessori è rimettili in a scatula di imballaggio originale per u prossimu usu, ùn perde micca nunda. elli..


Tempu di Postu: Mar-03-2022