Cumu aduprà a sling currettamente?

U cinturione di tela pò esse divisu in una sola capa, doppia strata è quattru strati, è ci sò diversi metudi di cucitura. A dimensione di sling flat webbing in poliester pò esse persunalizata secondu i bisogni di l'utilizatori (1-50 tunnellate di carica, durata 1-100). metri), è a superficia di cuscinettu hè larga, chì pò riduce a pressione di a carica di a superficia; Quandu u cinturione di tela solleva oggetti cù superfici esterne lisce è fini, ùn ferite micca l'uggetti da isà.Pò esse appiccicatu cù una tappa protettiva anti-usura è una tappa protettiva anti-taglia, cù un rapportu di fattore di sicurezza di 6: 1. A sling webbing hè dotata di una etichetta unica è usa culori standard internaziunali per distingue u tonnage di trasportu.Ancu s'è a sling hè danatu, hè faciule d'identificà.A superficia di a sling pò esse indurita cù PU per rinfurzà a resistenza à l'usura, ligera è suave, è faciule d'utilizà in spazii chjuchi. L'allungamentu elasticu di a sling hè chjuca, menu o uguale à 3% sottu a carica di travagliu, menu di o. uguale à 0% sottu a carica di rottura, è a gamma di temperatura utilizata hè 40 ℃-100 ℃.
cinturini di sollevamentu da 3 ton

Cumu utilizà a sling currettamente:
1.Quandu si usa, appiccà a sling direttamente in u centru di forza di u ganciu, è appiccà direttamente à a punta di u ganciu di u ganciu.
2.The straps lifting webbing ùn hè micca permessu di attraversà, torce, nodo, torce, è deve esse ligata cù u ligame di elevazione speciale currettu.
3.In u prucessu d'usu, deve esse direttu da u persunale cù qualificazioni pertinenti, è a sovraccarica hè strettamente pruibita.
4.Quandu u travagliu cù dui slings, impiccà i dui slings direttamente in u doppiu fossu, è chjappà ognunu à u centru di forza simmetrica di i doppi ganci;quandu u travagliu cù quattru slings, chjappà ogni dui slings direttamente in i doppii ganci. Nota chì u sling internu ùn pò micca superpusi è stringhje l'altri, è a sling deve esse simmetrica à u centru di stress di u ganciu.
4.When scontru carichi cù anguli sharp è spigoli, a sling deve esse prutetta da metudi cum'è guaine è protettori di l'angulu, in modu à allargà a vita di serviziu di u sling è eliminà i periculi di sicurità putenziale.
https://www.asaka-lifting.com/fast-delivery-webbing-sling-2-ton-with-best-price-product/
5.Quandu una sola sling hè necessariu per alzà u cilindru, deve esse bundled with a double-turn choke.
6.Perchè a parte curva di u ganciu ùn pò micca esse carricatu in modu uniforme in a direzzione di larghezza cù una sling di tela, hè affettata da a forza interna di u ganciu. u webbing ùn hè micca abbastanza, è u connettore currettu deve esse usatu per ligà.
7.When ughjetti di pipa, u metudu currettu hoisting deve esse aduttatu, è l 'angle hoisting deve esse menu cà 60 °
8.Objects ùn deve esse pressatu nant'à u sling, è ùn si deve esse pruvatu à tirà u sling da sottu à causari periculu.Aduprate l'ughjettu per cuscini, lassendu spaziu abbastanza per a sling per esse eliminata liscia.
9. L'angle d'apertura di l'ochju di l'anellu di a sling circular ùn deve esse più grande di 20 ° è l'ochju di l'anellu deve esse impeditu da esse rottu durante u prucessu di elevazione.
10.Hè strettamente pruibitu d'utilizà slings in superfici ruvide.
12. Dopu avè utilizatu a sling, duvete sceglie di appiccà per u almacenamentu.


Tempu di Postu: Apr-13-2022