Introduzione di paranchi à catena HSZ-V

Unu: Definizione: Parancu a catena hè un tipu di macchina di sollevamentu manuale chì hè simplice d'utilizà è faciule da trasportà, cunnisciutu ancu "bloccu di catena" o "catena invertita".

parancu a catena

Dui: Scopu è metudu d'utilizazione: Hè adattatu per l'elevazione à corta distanza di picculi equipaghji è merchenzie, u pesu di sollevamentu generalmente ùn supera i 10T, u massimu pò ghjunghje à 30T, è l'altezza di elevazione generalmente ùn supera i 6m.A cunchiglia di a catena hè fatta d'acciaio in lega di alta qualità, chì hè robusta è resistente à l'usura è hà un altu rendiment di sicurezza.Quandu uparancu a catenaalza l'ughjettu pisanti in su, tira a catena manuale è u pignone di a manu in u sensu orariu per rotà, è quandu scende, tira a catena di zipper a manu in senso antiorario, u sedile di frenu hè separatu da u pad di frenu, u ratchet hè stazionariu sottu a funzione di u pawl. , è l'arburettu longu di cinque denti guidanu u sprocket di sollevamentu per correre in a direzzione opposta, in modu di caccià lisciamente l'uggetti pisanti.I paranchi a catena generalmente usanu freni unidirezionali di discu di frizione à ratchet, chì ponu frenà per elli stessi sottu a carica, è i pawls si mettenu cù i ratchets sottu a funzione di surgenti per fà i freni travaglià in modu sicuru.

Tre: Vantaggio:gru manuale a puleggiahà e caratteristiche di sicurezza, affidabilità, mantenimentu faciule, alta efficienza meccanica, tensione di braccialetti chjuchi, pesu ligeru, faciule da trasportà è durabilità.Hè adattatu per fabbriche, mine, cantieri di custruzzione, docks, magazzini, etc. Mostra a so superiorità in a stallazione di a macchina, l'alzamentu di e merchenzie, soprattuttu per u travagliu apertu è senza forza.

Quattru: caratteristiche

unu.In linea cù i normi internaziunali, sicuru, affidabile è durable.

due.Bon rendiment è facilità di mantenimentu.

tre.Alta tenacità, piccula dimensione, pesu ligeru è faciule da portà.

Quattru.Piccola forza di trazione a manu è alta forza meccanica.

cinque.A struttura hè compacta è avanzata, è l'apparenza hè bella.

sei.Elevamentu di merchenzie in spazii senza alimentazione elettrica.

sette.putente.

parancu à catena cdc

Cinque: Avvisu:

Prima .Inspection: Inspection pò ghjucà un rolu protettivu à qualchì puntu, perchè u travagliu d'ispezione prima di l'usu pò truvà i prublemi esistenti in u palancu di a catena, pò trattà cù i fatturi chì affettanu a sicurità di l'operazione è riduce l'occurrence di fallimenti.

Second.Easy mantenimentu: U funziunamentu di u palancu di a catena hà assai à fà cù u mantenimentu.Se u funziunamentu hè bonu, a probabilità di fallimentu hè chjuca. Per quessa, l'attenzione deve esse pagata à u mantenimentu di l'elevatore di a catena per riduce l'usura trà i vari cumpunenti è evità fallimenti.Pò fà chì l'utilizatore compie u travagliu di elevazione senza problemi.

Terzu.Operatore: Uparancu a catena a manuhè un strumentu prufessiunale.Per l'operatore, anu da esse familiarizatu cù u principiu di travagliu è l'usu di l'elevatore a catena prima di piglià u travagliu, chì ùn pò micca solu migliurà l'efficienza di u travagliu, ma ancu riduce assai i danni causati da un funziunamentu impropriu è aumenta a vita di a catena. paranà.


Tempu di Postu: Apr-14-2022