U fabricatore di ratchet tie dowm vi dice ciò chì hè l'impurtanza di u nostru camion per aduprà u dispusitivu di rilegatura

In quantu à u camioncinturione di legame, u so usu hè assai impurtante.Per a maiò parte, l'attache di ratchet ùn sò micca vistu in parechji camioni grandi.

Fighjemu un ochju à i periculi di ùn ligàcintura di ancoraggio a cricchetto.Se u tensore ùn hè micca usatu, a merchenzie cascarà, u veiculu diventerà un periculu potenziale, è ci sò assai accidenti di trafficu.

nutizie 714 (1)

Inoltre, i cunduttori di camion ùn anu micca idea, cusì parechje persone avvisanu chì u trasportu deve esse regulatu è e merchenzie deve esse ligata.Chì duverebbe fà per impedisce u mo bagagliu per esse persu?À questu tempu, u lashing belthè u vostru aiutu più impurtante.

Inoltre, chì sò i vantaghji di aduprà straps?Havi un chjusu generale, micca fàciule à cascà, alta sicurezza è affidabilità, pesu ligeru, operazione simplice, prutezzione di e merchenzie è assai altri vantaghji.Risparmiate u tempu è u travagliu: pò esse operatu da una persona, pò liberà a schiavitù, ubligatoriu veloce è simplice: off, reuse, easy binding.

nutizie 714 (2)

Ci hè ancu trè passi per aduprà

1. Fix the ratchet wheel in u tensore à una fine di l'articulu.

2. L'altru finale hè tiratu da a tensione, è esce

3, presse ripetutamente, pò esse ligatu strettu.


Tempu di post: 14-lugliu-2021