Reguli di funziunamentu di sicurezza per u parancu à corda elettrica

1. Tutti l'operatori devenu passà a furmazione pre-travagliu è passà a furmazione pre-travagliu prima di pudè piglià i so posti.
2. U picculu pala elettricu deve esse operatu da una persona spiciali.
3. Prima di rialzà, verificate u funziunamentu di sicurezza di l'equipaggiu, chì a machina, a corda di filu è u ganciu sò fermamente fissati, e parti rotanti sò flessibili, sia l'alimentazione elettrica, a terra, i buttoni è i switch di viaghju sò in boni cundizioni è sensibili à usu, è u limitatore deve esse in bona cundizione., Sia chì a bobina, u frenu è a stallazione sò flessibili, affidabili è micca danati, u mutore è u riduttore deve esse liberu di fenomeni anormali, è se a cunea hè stallata fermamente è affidabile.
4. Se i seguenti cundizioni anormali si trovanu in a corda di filu prima di l'usu, ùn opera micca.
①Purgatura, deformazione, usura, ecc.
②U gradu di rottura di a corda d'acciaio supera i requisiti specificati, è a quantità di usura hè grande.
5. Aghjustate u bloccu di stop di u limitu supiriore è bassu è poi alzà l'ughjettu.
6. Hè pruibitu di elevà più di 500kg in usu.Ogni volta chì un ughjettu pisanti hè alzatu, deve esse firmatu à 10 cm da a terra per verificà a situazione di twitching, è u travagliu pò esse realizatu dopu cunfirmà chì hè in bona cundizione.
7. Quandu aghjustà a quantità di sliding di frenu di u palazzu elettricu, deve esse assicurata sottu a carica nominale.
nutizie-9

8. A trazione di a pusizione di muvimentu ùn deve esse troppu viulente, è a vitezza ùn deve esse troppu veloce.Quandu l'ughjettu appiccicatu si alza, fate attenzione à ùn scontru.
9. Nimu ùn deve esse sottu à l'ughjettu di elevazione.
10. Hè pruibitu di piglià a ghjente nantu à l'ughjettu di l'elevazione, è ùn mai aduprà u palancu elettricu cum'è u mecanismu di elevazione di l'elevatore per portà e persone.
11. Ùn alzà u ganciu più di u micro pala di corda elettricu quandu si eleva.
12. In usu, hè assolutamente pruibitu di usà in un ambiente inadmissibile è quandu a carica nominale è i tempi di chjusi nominali per ora (120 volte) sò superati.
13. Quandu u palazzu elettricu unicu-rail hè à u turnu di a pista o vicinu à a fine di a pista, deve curriri à una vitezza ridutta.Ùn hè micca permessu di appughjà dui buttuni di a porta di torcia chì facenu u parancu elettricu si move in direzzione opposta à u stessu tempu.
14. L'uggetti deve esse bundled fermu è à u centru di gravità.
15. Quandu viaghja cun una carica pisanti, l'ughjettu pisanti ùn deve esse troppu altu da a terra, è hè strettamente pruibitu di passà l'ughjettu pisanti nantu à a testa.
16. L'uggetti pisanti ùn deve esse suspesi in l'aria durante u spaziu di travagliu.Quandu l'oggetti di elevazione, u ganciu ùn pò micca esse elevatu sottu u statu di swinging.
17. Per piacè spustà u palazzu à a cima di l'ughjettu è poi alzà, è hè strettamente pruibitu di slant.
nutizie-10

18. U limitatore ùn hè micca permessu di esse usatu ripetutamente cum'è un cambiamentu di viaghju.
19. Ùn alzà l'uggetti cunnessi à a terra.
20. L'operazione di jog eccessiva hè pruibita.
21. Durante l'usu, u palancu elettricu deve esse verificatu regularmente da u persunale specializatu, è e misure deve esse pigliate in u tempu s'ellu si trova ogni difettu, tagliate l'alimentazione principale, è arregistrate cù cura.
22. L'oliu lubricating suffirenziu deve esse mantinutu durante l'usu, è l'oliu lubricating deve esse mantenutu pulitu è ​​ùn deve micca cuntene impurità è terra.
23. Quandu l'oliu di a corda di filu, deve esse usatu una spazzola dura o un pezzu di lignu.Hè strettamente pruibitu d'olià a corda di filu di travagliu direttamente a manu.
24. U travagliu di mantenimentu è d'ispezione deve esse realizatu in cundizione senza carica.
25. Assicuratevi di taglià l'alimentazione prima di mantenimentu è inspezione.
26. Quandu u pa1000 mini pala di cable elettricu ùn hè micca travagliatu, ùn hè micca permessu di appiccà oggetti pisanti in l'aria per impediscenu a deformazione permanente di e parti è causanu danni persunali è di pruprietà.
27. Dopu chì u travagliu hè finitu, a porta principale di u fornitu di energia deve esse apertu per taglià l'alimentazione.


Tempu di Postu: 21-Jan-2022