A diffarenza trà parancu a catena è palanca

 

Chì ghjèparancu a catena: Parancu a catena a manu hè un sèmplice à aduprà, facile à purtassi machini di elevazione manuale 'pò esse usatu in novi fabbriche, bacini, lochi à l'aria aperta senza alimentazione elettrica per elevà oggetti pisanti, paranchi tirati à manu pò ancu esse usatu cù corsa. trolleys, camminendu nantu à i-beam è altre piste.

Chì ghjèpalanca di leva: U parancu a leva manuale hè un strumentu di sollevamentu manuale portatile simplice d'utilizà. Hè un manicu di trazione manuale chì ottene una forza di trazione lineare chì currisponde à a carica per mezu di u principiu di leva, è gira nantu à un corpu di pinze di a carica in l'internu. muvimentu per guidà a carica.

https://www.asaka-lifting.com/high-quality-chain-block-2t-with-lifting-height-10m-product/

Similitudine: Sia u bloccu di a catena èparanco a leva di grusò usati per salvà u sforzu movendu pulleys.

Diversu

Unu: u bloccu di leva di manu è e stesse specificazioni di elevazione di u paragone di u voluminu di paraguni di a catena di manu, a palanca di pala hè assai più chjuca di a palanca di a catena, è a so funzione hè più efficace è a gamma di applicazioni hè più larga.

Dui: L'accionamentu di u bloccu di a catena hè una catena tirata a manu, a catena di a manu conduce a rotazione di u pignone attivu, u pignone conduce a rotazione di l'ingranaggio grande, l'output di torque amplificatu, alzendu cusì u pesu, chì hè soprattuttu utilizatu per elevà l'articuli verticalmente.

Trè: umanuale levaparanàhè assai più chjuca chè a stessa specificazione di elevazione parancu a catena a manu, è a so applicazione hè più larga.Avà u parancu a catena di gru a manu pò esse adupratu per a fabbrica, a minera, l'agricultura, l'electricità, a produzzione è a custruzzione di l'edilizia, i bacini, i magazzini, i magazzini per l'installazione meccanica, l'elevazione di carichi, a carica è u scaricamentu di i veiculi, ecc. operazioni gratuiti;U parancu a leva a cricchetto hè largamente utilizatu in l'industria è a miniera, u trasportu, a custruzzione, l'energia elettrica, a custruzzione navale è a silvicultura è altri dipartimenti di installazione di l'equipaggiu, bundling di pezzi solti, rialzamentu di merchenzie, stringhjendu linee è allineamentu di saldatura è altre occasioni, soprattuttu in l'absenza di putere. fornitura è picculi posti per a trazione più mostranu a so superiorità unica.

https://www.asaka-lifting.com/fast-delivery-0-8-ton-lever-block-wth-ce-certificate-product/

Quattru: L'operazione hè diversa

Parancu à leva:

Unu: Ucatena di gru a manuU parancu ripararà in modu affidabile u ganciu è l'attrezzatura di a zucca, è u ganciu di a catena serà appesu in modu affidabile cù l'ughjettu pesante suspesu.

Dui: parancu a leva manuale sollevamento pesante.Puls the handle to the "top" of the position plate, and then pull the handle reciprocatingly, è cum'è u manicu hè tiratu avanti è avanti, u pesu s'arrizeghja lisamente.

Trè: A diminuzione di u pesu di a zucca di a manu.Pone u manicu à a pusizione "down" nantu à u segnu, poi tira u manicu reciprocamente, è u pesu cascarà lisamente cum'è u manicu hè tiratu.

Quattru: Ajustamentu di a pusizione di u ganciu di a chjave manuale.Quandu hè scaricatu, tirate u pomo à u "0" nantu à l'indicatore, è poi girate u volante per aghjustà e pusizioni superiore è inferiore di u ganciu di a catena, fate u pawl chì disimpegna u cricchetto, in modu chì a pusizione di u ganciu di a catena pò esse aghjustata. convenientemente è rapidamente tirà a catena a manu.

Bloccu di catena:

Cum'è una versione aghjurnata di a puleggia fissa, u bloccu di catena di puleggia manuale eredita cumplettamente i vantaghji di a puleggia fissa, è à u stessu tempu adopta a cumminazione di u riduttore di u frenu inversu inversu è u gruppu di pulley di catena, è l'arrangementu simmetricu di a struttura di rotazione di l'ingranaggio secundariu hè simplice, durable è efficiente. U parancu di a manu gira in rotazione tirà a catena manuale è a rota di bracciale per appughjà u ratchet di lama di attritu è ​​u sediu di frenu in una sola è giranu inseme, è l'arbulu longu di dente rota l'ingranaggio di lama, l'arburu curtu di u dente è l'ingranaggio di u foru spline. In questu modu, u sprocket di elevazione muntatu nantu à l'ingranaggio di u foru spline guida a catena di elevazione, alzendu cusì liscia u pesu.Hè aduttatu u frenu unidirezionale di a piastra di frizione di ratchet, chì pò frenà per sè stessu sottu a carica, è u pawl s'impegna cù u ratchet sottu l'azzione di a primavera, è u frenu funziona in modu sicuru.


Tempu di post: May-05-2022