Chì ghjè u rolu di l'oliu lubrificante in un parancu elettricu à catena pesante

Unu di i ligami impurtanti in u mantenimentu diparancu a catena cù trolleyhè a lubricazione di e parti.Se e misure di lubricazione sò fatte bè, ùn solu impediscenu a ruggine, ma ancu allargà a vita di serviziu di u palazzu elettricu più efficace.I vantaghji principali di a lubricazione sò i seguenti:

1. Lubrication

Si pò riduce u nùmeru di sistemi di palanca catina elettricu è turnà attritu seccu in friction bagnata;

parancu elettricu à catena pesante

2. Effettu di rinfrescante, effettu cuntinuu anti-ruggine.

3. U grassu lubricating stessu ùn hà micca un effettu corrosivu nantu à l'equipaggiu, è hà l'effettu di isolà l'umidità in l'aria è altre impurità dannusu.À u stessu tempu, pò ancu neutralizà l'acidi eccessivi è altre impurità corrosive durante l'operazione di l'equipaggiu.

parancu a catena cù trolley

4. Effettu Damping.Certi equipaggiu inevitabbilmente vibrerà durante l'operazione.Tuttavia, per via di l'esistenza di u film d'oliu lubrificante, l'energia meccanica generata da a perturbazione hè assorbita da a film d'oliu è cunvertita in calore di attritu internu, eliminendu cusì l'energia di a vibrazione meccanica attraversu a friczione di u liquidu.Fate chì l'equipaggiu funziunà bè.

5. Funzione pulizia: I parti miccanica diparancu a catena doppia catenapruduce particelle di usura durante a friczione, è l'impurità in l'ambiente circondu ponu accelerà l'usura di a superficia di usura, è l'oliu lubrificante pò lavà fora di u corpu.

6. Funzione di sigillatura: L'oliu lubrificante hè aghjuntu trà parechji pistoni è cilindri.Stu tipu d'oliu lubricating ùn hè micca solu un rolu di lubricating è riducendu l'attrito, ma hà ancu a funzione di rinfurzà a sigillatura.U grassu lubricante hà ancu un effettu speciale nantu à a furmazione di un sigillo, chì pò impedisce u vapore d'acqua o altre polvera è impurità invadendu u paru di attritu.


Tempu di pubblicazione: 20-10-2021