Classificazione di jacks idraulichi

U jack idraulicu hè un strumentu chì usa u principiu di u pistu per elevà l'equipaggiu. Divisu à pocu pressu in dui categurie: unu hè u jack di buttiglia integrale, l'altru hè un jack idraulicu split.

Disegnu integratu di jack di buttiglia integrale, secondu u principiu di guida, hè divisu in jack idraulicu è jack a vite, per pressione manuale o agitazione di pressione bar.Per via di i motivi di design, stu tipu di jack idraulicu ùn pò esse usatu upside down è horizontale, è u forza massima lifting hè solu 100 tunnillati, pruduzzione modulari, viaghji, unicu specifications.There sò dinù Manufacturers anu pruduciutu 200 tunnillati, voluminosa, sconveniente à spustà, è ùn pò esse à u listessu tempu di più cà l 'operazione cima.So avà grande Bridges, autostrade è altri prughjetti infrastrutturali raramente usanu stu tipu di jack.

co (2)

Jack idraulicu di tippu split a struttura di tippu di fissione, pò secondu a cundizione di travagliu di l'operazioni di u campu bisognu di cumprà, pò intraprende a collocazione sceglite a carica, u calendariu, a quantità, è pò currisponde à a pompa elettrica, valvola solenoide, sensore di distanza, sistema di acquisizione di signali per parechji. cima di sincronizazione precisione jack-up i travaglii, a precisione di sincronizazione pò esse precisa à mm.

co (3)
co (4)

Sicondu u so modu di fornimentu d'oliu hè divisu in: jack idraulicu singulu agisce è jack idraulicu doppia azione duie categurie;

co (5)
co (1)

Tempu di post: 31-mar-2021