L'opinione publica internaziunale: u rendimentu "core" ecunomicu di a Cina mostra una forte resistenza

L'Agenzia di Notizie Legnum di Russia hà dettu chì a crescita ecunomica di a Cina di 2.3 per centu hè un rendimentu eccezziunale paragunatu à a decadenza ecunomica di quasi tutti i paesi affettati da l'epidemie di Covid-19.

U Wall Street Journal hà indicatu chì a forte ripresa è a crescita di l'ecunumia di a China da l'epidemie hà evidenziatu i successi chì a Cina hà fattu in a prevenzione è u cuntrollu di l'epidemie.Mentre a fabricazione si stagnava in a maiò parte di i paesi per via di l'epidemie, a Cina hà guidatu a strada di ritornu à u travagliu, chì li permette di scaccià è esportà forniture mediche è equipaghji per l'uffiziu in casa.L'agenza di stampa britannica Reuters informa chì a Cina hà pigliatu misure strette per cuntene a diffusione di u virus in un tentativu di portà u focu sottu cuntrullà più rapidamente.À u listessu tempu, l'accelerazione di a produzzione da e cumpagnie domestiche per furnisce parechji di i paesi affettati da l'epidemie hà ancu aiutatu à stimulà a crescita ecunomica.

In più di u PIB, u cummerciu è l'investimentu di a Cina sò ancu assai impressiunanti.In u 2020, u valore tutale di u cummerciu di merchenzie di a Cina hà righjuntu 32,16 trilioni di RMB, in crescita di 1,9% annu annu, facendu a Cina l'unica ecunumia maiò in u mondu per ottene una crescita positiva di u cummerciu di merchenzie.

Sicondu l'ultimu "Rapportu di Monitoraghju di Tendenze di l'Investimenti Globali" publicatu da a Cunferenza di e Nazioni Unite per u Cummerciu è u Sviluppu (UNCTAD), l'ammontu tutale di l'IED in 2020 serà di circa 859 miliardi $ US, un calatu di 42% cumparatu cù 2019. a tendenza, chì cresce da 4 per centu à $ 163 miliardi, superendu i Stati Uniti cum'è u più grande destinatariu di l'investimentu straneru in u mondu.

Reuters hà cummentatu chì l'investimentu straneru di a China in 2020 s'arrizzò contru à u mercatu è hè previstu di cuntinuà à cultivà in 2021. Cum'è una parte impurtante di a strategia "doppiu ciclu", a Cina cuntinueghja à aumentà l'intensità di l'apertura à u mondu esternu, è hè hè a tendenza generale per l'investimentu straneru per accelerà u flussu.

babbu


Tempu di Postu: Feb-07-2021