Genius integra i cumpunenti idraulichi Shimano Di2 è SRAM

Chì fate quandu l'industria di a bicicletta ùn pò micca fabricà pezzi chì risponde à i vostri bisogni specifichi?Sè vo site un ingegnere di cuncepimentu è un espertu di pneumatici Paul Townsend, fabricate i vostri prudutti è arrubbate parti di marche cuncurrenti.
Paul hà cummentatu nantu à a funzione di a tecnulugia stradale senza frenu (cù freni di rim idraulici) cù a so foto di pirate unicu SRAM-Shimano, avemu da amparà di più.
À u principiu di u 2016, u mercatu di u gruppu di strada pareva assai sfarente da avà.Shimano ùn hà ancu lanciatu u so discu Dura-Ace R9170 è u kit combo Di2 (i joysticks R875 non serie è i freni currispondenti sò l'unicu opzioni idraulici / Di2), è u Red eTap HRD di SRAM hè sempre à mesi.
Paul hà vulsutu usà i freni di rim idraulici nantu à a so bicicletta di strada, ma ùn era micca cuntentu cù calipers di frenu Magura.
A leva di SRAM cù frenu di rim idraulicu hà assai sconti.Hè un fan di Shimano Di2 gearbox, cusì hà decisu di unisce i dui in un mashup DIY unicu.
Questu implica a migrazione di a leva di frenu è l'assemblea di u buttone di cambiamentu è l'equipaggiu elettronicu cunnessu da un set di joysticks Di2 à u corpu di joystick di strada idraulica SRAM.
U sistema idraulicu SRAM resta invariatu, ma hè operatu da pale di leva Shimano, è u cambiamentu di marcia hè interamente basatu in Di2.
Aghju dumandatu à Paul alcune dumande per sapè di più nantu à a so straordinaria configurazione: cumu travaglia, a so storia di ingegneria, è ciò chì hè dopu.A risposta di Paul hè stata editata per a lunghezza è a chiarezza.
Prima di prucede, duvemu nutà chì mudificà u vostru sistema di frenu in ogni modu pò causà ferite seriu, è ùn ricumandemu micca di fà questu.E mudificazioni à i cumpunenti generalmente invalidanu ancu a garanzia di u fabricatore.
Dapoi l'anni 1980, aghju andatu in bicicletta quandu studiava ingegneria meccanica à l'Università Poly di Coventry.À quellu tempu aghju avutu una Topanga Sidewinder è una mountain bike Mick Ives.
Aghju travagliatu in a fabricazione di bicicletta è paràmetri persunalizati, è sò statu un ingegnere di designu è un espertu pneumaticu per un bellu pezzu.Aghju ancu mudificatu vitture è bicicletta per parechji anni.
Aviu avutu un Canyon Ultimate in 2013 è aghju sempre piaciutu a tecnulugia, cusì prima l'aghju equipatu cù u gruppu di cable esternu Shimano Ultegra 6770 Di2.
Dopu, aghju aghjurnatu i freni è pruvatu i freni di rim idraulicu Magura RT6.Francamente parlante, era fastidiosu, è era prublema di stallà è stallà.
Aghju fattu un derailleur d'embrague per a mo motocicletta off-road è mette u frenu di discu di clone Formula RR nantu à questu cù u cambiamentu Di2.Funzionava bè, ma in questu tempu, u prezzu di i freni di rim idraulichi SRAM HydroR è e leve in Planet-X era ridiculamente bassu.
Dopu avè studiatu cumu i cumpunenti SRAM s'adattanu è sapendu u spaziu necessariu per u modulu Di2, aghju compru un frenu HydroR per £ 100.In seguitu, aghju compru quattru setti più per mè, un cumpagnu è una persona in i Stati Uniti.
In u passatu, aghju ancu fattu roti è freni in V di Gravity Research Pipe Dream-style per e mo motociclette off-road, è dopu fattu mashups per altre biciclette.
Dunque, a nostra idea hè: i freni à discu idraulichi anu un toccu riccu è una leve leverage.Maguras hè doloroso è imbarazzante, perchè se vogliu equipà una bicicletta di strada cù freni di rim idraulici, possu sceglie SRAM, ma mi piace Di2.
Quantu hè difficiule di cumminà i dui?Dopu avè sguassatu u mecanismu di cambiamentu di velocità, ci hè un grande pirtusu in u corpu di a barra SRAM, cusì a risposta hè: hè assai simplice.
Aghju compru alcune leve di cambio 6770 Di2 di seconda mano.Perchè l'Ultegra 6870 Di2 di 11 velocità hè un novu pruduttu, assai persone anu vindutu per sbagliu a leva di trasmissione 6770 per aghjurnà [errore perchè u 6770 pò esse veramente usatu cù u derailleur 6870].Pensu chì aghju compru un paru di leverage per circa £ 50.
A mo installazione usa u foru di pivot esistenti in a leva di frenu Di2, è spinge e parti di prototipazione rapida di metallo è plastica (stampata 3D) di a leva di frenu Di2 originale nantu à u cilindru maestru di frenu, cusì a forza strutturale ùn serà micca cusì alta.una quistione.
Aghju tagliatu a parte eccessiva da a cima di u manicu 6770 Di2, l'aghju processatu meccanicamente, è poi l'aghju incollatu à a parte di nylon di prototipazione rapida sinterizzata.
Aghju rializatu u pirtusu per fà u pirtusu liscia è a taglia ghjusta.Cù un pocu di pittura, o smaltu Shimano grisgiu-verde in stu casu, sò prontu à assemblà tuttu.
Stu arrangiamentu ùn usa micca una molla di rinviu di barra di ricambio o E-clip per riparà l'arbulu, cusì l'arbulu hè perforatu è tappatu per ottene una vite svasata chì a testa hè più grande di u pin pivot.Una volta chì u corpu di a palanca s'affonda ancu ligeramente, a testa hè flush.
Una molla di ritornu cònica hè aghjuntu à l'arbre di u cilindru maestru di frenu per furnisce una forza di ritornu per a leva.
Dopu questu, l'unica mudificazione ch'e aghju fattu hè di aghjunghje un O-ring in sezione trasversale à l'antica groove E-clamp di u pernu pivotu per impedisce chì e lame di a leva di frenu si chjappà ligeramente.
U cable Di2 si estende in a groove in u latu di u fondu di a testa di plastica stampata in 3D di a leva di frenu, cusì hè fissatu è ùn si ferma micca o sguassatu.
Dopu avè sguassatu tutti i meccanismi di shifter, l'unicu modu per mudificà e parti di SRAM hè di fugliale i grooves per mette u cable Di2.U modulu Di2 hè fissatu cù un pezzu di scuma in u spaziu daretu.
Aghju ancu currettu un sistema di sprint shifter cracked, cunnessu l'anzianu interruttore Dura-Ace 7970 Di2 da u SW-R600 climbing shift switch à u modulu elettronicu, è tutti i switches eranu cunnessi à u bastone left.U cordone hè statu allargatu per furnisce una soluzione di plug-in pulita, è quandu aghju eseguitu a cunfigurazione di manicu di leva integrata di u clone Canyon, a scatula Junction'A'Di2 in l'arbulu era in questu.
I freni anu raccordi in titaniu è supporti di pastiglie di frenu ligeri.Sò muntati nantu à un quadru di 52 cm.U pesu tutale di e roti di fronte hè di 375 g, u pesu tutale di e roti di u spinu hè di 390 g, è u pesu tutale di e roti di u spinu hè 390 g.
Iè, vogliu dì chì hè statu un successu.Aghju vindutu un set à una persona in Hong Kong, chì m'hà ancu speditu SRAM Red è Dura-Ace per fà stu mashup.
Aghju vindutu un altru equipamentu à una persona in Australia per aduprà nantu à a so bicicletta TT, è vindutu un terzu à una persona in i Stati Uniti, per pudè pagà tutte e mo spese.
Se pagu u prezzu sanu per tuttu questu, serà un risicu più grande.Inoltre, possu sempre rinvià e parti SRAM per scorri i cambiamenti meccanichi senza prublemi.
Forsi daraghju à a palanca una primavera di ritornu più forte.Aghju bisognu di una serratura di filu per piantà u cambiamentu in a gamma di viaghju durante a guida, perchè aghju svitatu cumplettamente l'ajustatore di frenu è strappatu u serratura di filu originale.
Iè, aghju sviluppendu una nova roccia di arrampicata è di sprint, è cercu un arrangiamentu sfarente in quale a leva di l'ingranaggio di fronte serà una leva ausiliaria, cum'è i paddles di u pollice nantu à a leva di cambio Campagnolo.
L'idea originale era un upshift à destra è un downshift à manca, è aghju sempre pruvatu à aduprà quale pala di leva.
Puderaghju attaccà à e lame di leva di frenu SRAM flat o aduprà Campagnolo, è dopu mantene e lame di leva SRAM per a scatula di derailleur posteriore è e manere novi per a scatula di derailleur di fronte.
Questu duverebbe significà chì ùn ci sarà micca misalignamentu ancu quandu si portanu guanti, chì pò esse un prublema in l'invernu sottu i paràmetri standard di Shimano.
Grazie mille Paul per risponde à a mo dumanda è furnisce l'imaghjini.Per più cunsiglii nantu à ellu, seguitelu in Flickr è Instagram, o leghje i so posti sottu u nome d'utilizatore motorapido in u foru Weight Weenies.
Matthew Allen (ex Allen) hè un meccanicu espertu è un espertu in tecnulugia di bicicletta.Apprezza u disignu praticu è ingegnosu.Originariamente un Louis, li piaceva e biciclette è ogni equipamentu di striscia.Duranti l'anni, hà pruvatu diversi prudutti per BikeRadar, Cycling Plus, etc. Per un bellu pezzu, u core di Matteu appartene à Scott Addict, ma hè oghje u sublime Roubaix Expert di Specialized è hà una stretta relazione cù Giant Trance e-MTB.Hè 174 cm altu è pesa 53 kg.Sembra ch'ellu deve esse megliu cà in bicicletta, è hè cuntentu.
Ingressendu i vostri dati, accettate i termini è e cundizioni di BikeRadar è a pulitica di privacy.Pudete unsubscribe in ogni mumentu.


Tempu di Postu: Apr-26-2021